.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 423
  • بازدید دیروز : 497
  • کل بازدید : 1449296
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 5:31 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 90/12/21 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

ما مخلص سپاه قدس هم هستیم!! تازه! سردار عزیز جعفری، عزیز ما هم هستن ایشون!! من خودم به آقای جنتی که سایه ایشون، بر سر ما مستدام باشه، از بچگی ارادت داشتم!! این را هم بگویم و خلاص! یعنی اگر نگویم، باد می کند توی دلم... آهای نتانیاهو! تف توی هیکلت.

اغلب شهروندان آمریکا، بلکه مردم دنیا، اوباما را شیادی می دانند که با شعار «تغییر» سرکار آمد، اما چیز خاصی را تغییر نداد. همین جماعت، با استناد به شرایط امروز کاخ سفید در عرصه های اقتصادی داخلی و سیاست خارجی، معتقدند؛ اگر حرکت از «بد» به سمت «بدتر» تغییر است، البته که اوباما، در شعار «تغییر» پردروغ نمی گفت! نگارنده نیز مثل 99 درصد جهانیان، اعتقاد دارم اوباما، نتوانست - و اصولا نمی تواند! - سیاست های نظام سلطه را تغییر بدهد، اما در عین حال، بر این گمانم که اوباما حداقل در مواجهه با ایران، دست به تغییرش عالی بود و هرچه بود، در برابر ملت ما، خوب تغییر کرد و در سر دادن شعار تغییر، اصلا دروغ نگفت! قضاوت با خودتان...

اوباما؛ اوایل فتنه 88: در انتخابات ایران تقلب شده. ما از سران فتنه، تا لحظه سقوط جمهوری اسلامی، دفاع می کنیم. هفته بعد جمهوری اسلامی سقوط می کند! میز کار من در اتاق بیضی، فی الواقع بخشی از گزینه نظامی است! چنگیز! ویز ویز نکن، که ما بیداریم!! RQ170! پهپاد! برای فتح ایران، بزن بریم به سرعت برق و باد!!

اوباما؛ اوج فتنه 88: در مقابله با جمهوری اسلامی، همه گزینه ها به خصوص گزینه نظامی روی میز ماست. شده از شکم مردم آمریکا بزنیم، اجازه نمی دهیم فتنه گران، دچار مشکل شوند. حمایت مادی و معنوی ما از آشوب گران، تا سقوط جمهوری اسلامی ادامه دارد. هفته بعد، نه اون یکی هفته، نه حالا بگو؛ هفته بعدش (!) جمهوری اسلامی حتما سقوط می کند!! در ضمن، ما به همه گزینه ها فکر می کنیم! عن قریب، باد پهپاد آمریکا، انقلاب اسلامی را خواهد گرفت!

اوباما؛ یوم الله 9 دی 88: اگرچه هنوز گزینه مذاکره، روی میز ماست، اما احتمال استفاده از گزینه نظامی، به قوت خودش باقی است. مردمی که امروز در خیابان های ایران به حمایت از جمهوری اسلامی آمدند، با اتوبوس و به عشق ساندیس بود! عجالتا جمهوری اسلامی تا اطلاع ثانوی سقوط نمی کند!! خاک بر سر این اپوزیسیون، که مالیات مردم آمریکا را زدند به شاخ گاو!! پهپاد فعلا در حال سوخت گیری است!!

اوباما؛ ماجرای بیداری اسلامی: این درست که به قول آن گور به گوری، خاورمیانه دارد روی انگشت سپاه قدس می چرخد، اما در مبارزه با جمهوری اسلامی، همه گزینه ها روی میز است! با پایان دوره ریاست جمهوری من، نظر به جنبش تسخیر وال استریت، همین که کاخ سفید، بیشتر از این سقوط نکند، صهیونیست ها شانس آورده اند!! پهپاد! برای جاسوسی به ایران برو!!

اوباما؛ بعد از تسخیر RQ170: از سران جمهوری اسلامی، عاجزانه می خواهم که یا این طیاره زبان بسته را به ما برگردانند، یا بگویند این طیاره زبان بسته را کی به ما برمی گردانند!! تا آن روز، فعلا گزینه تحریم، تشدید می شود، هرچند که همه گزینه ها از گزینه مذاکره گرفته تا گزینه نظامی، روی میز آمریکاست!! با کسی هم شوخی موخی(!) نداریم؛ گفته باشیم!!

اوباما؛ دقایقی بعد از نماز جمعه تاریخی خامنه ای بت شکن: روی میز کار من در اتاق بیضی، چیزی که اصلا نیست، گزینه نظامی است!! قبلا هم که یک چیزهایی برای خودم داشتم می گفتم، منظورم زیر میز بود، نه روی میز !! من 3 نقطه خوردم!! من اصلا سران فتنه را به جا نمی آورم! گور بابای پهپاد! رئیس جمهور اسرائیل، خلاف ادب است، اما مثل سگ دروغ می گوید! هر کشوری می خواهد با ایران بجنگد، هری! ما که نیستیم! وانگهی! من خودم، اجدادم مسلمان بودند!! جمهوری اسلامی را هم دوست دارم! در شکر خوردن، لذتی هست که در نمک پاشیدن نیست! الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، خامنه ای رهبر؛ 34 مرتبه!!

اوباما؛ بعد از تهدید ایران به بستن تنگه هرمز: اصلا RQ170 از اولش هم مال ایران بود!! من خودم اسم کاملم باراک حسین اوباماست و اتفاقا نام کوچک حاج حسین آقا، مدیر مسئول کیهان هم «حسین» است!! این را هم بگویم که من از اول، ارادت خاصی به امت حزب الله داشتم!! روی میز کار من هم، هرکسی گزینه نظامی پیدا کرد، بیاورد، به نامش می زنم!!

اوباما؛ بعد از یوم الله 12 اسفند: اولندش، چه کسی حالا از جنگ با ایران صحبت کرده، که خودم بزنم توی گوشش؟! دومندش، مگر جنگ با ایران بچه بازی است؟! سومندش، من خودم به «فاتح دماوند» (!!) گفتم که رای بدهد!! چهارمندش، خیلی هم کار خوبی کرد و اصلا به اپوزیسیون چه مربوط؟! چندمندش، من خودم به شخصه، دست و بازوی ملت ایران را می بوسم!! انرژی هسته ای، حق مسلم ایران است!! ما مخلص سپاه قدس هم هستیم!! تازه! سردار عزیز جعفری، عزیز ما هم هستن ایشون!! من خودم به آقای جنتی که سایه ایشون، بر سر ما مستدام باشه، از بچگی ارادت داشتم!! این را هم بگویم و خلاص! یعنی اگر نگویم، باد می کند توی دلم... آهای نتانیاهو! تف توی هیکلت.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا