.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 223
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449684
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 8:38 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/18 ساعت 7:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

ایران در صورتی که مورد کوچکترین تعرضی واقع شود در همان دقایق اولیه 11 هزار موشک را به سوی اسرائیل و منافع آمریکا در منطقه شلیک می کند.
سرلشکر زکریا حسین رئیس پیشین آکادمی عالی مصر ضمن بیان مطلب فوق به العالم گفت: در صورت هرگونه درگیری، منافع آمریکا در همه جای خاورمیانه در معرض تهدید و حمله خواهد بود.
وی اضافه کرد: آمریکا نیز به این واقعیت باور دارد که ایران عراق نیست و در صورت درگیر شدن با ایران، تمام منافعش در منطقه در معرض تهدید و حمله قرار خواهد گرفت.
رئیس اسبق آکادمی عالی مصر خاطرنشان کرد: در نتیجه سیاست بسیار موفقیت آمیزی که مسئولان و مردم ایران در پیش گرفتند و توانایی بسیار بالای این کشور در اداره نزاع با لجبازترین قدرت ها یعنی آمریکا و رژیم اسرائیل، ایران توانست بحران را اداره و آن را در محورهایی مشخص و معین هدایت کند.
وی افزود: ایران از قدرت بازدارندگی نظامی بالایی برخوردار است که از در اختیار داشتن موشک ها، ناوچه ها و دیگر امکانات و ورود به عرصه فن آوری های فضایی و همچنین برگزاری رزمایش های متوالی و موفقیت آمیز ناشی می شود. در آخرین رزمایشی که ایران انجام داد سه موشک قاره پیما را با موفقیت آزمود.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا