.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 290
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449751
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 11:21 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/12/16 ساعت 5:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

ویکی لیکس به تازگی سندی را از تماسهای الکترونیکی شرکت اطلاعاتی استراتفور منتشر کرده که بر مبنای آن سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی طی همکاری با سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی در تلاش برای ضربه زدن به ایران بوده است.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، سایت افشاگر ویکی لیکس اخیرا برخی ایمیلهای ارسالی از سوی شرکت اطلاعاتی استراتفور را منتشر کرده که در آن اظهارات "فرد برتون" معاون این موسسه اطلاعاتی و تحلیلگران در مسئله همکاریهای محرمانه عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی گنجانده شده است.
 
این اسناد همچنین بیانگر تلاش موساد برای برقراری ارتباط نزدیک با هیئت حاکمه عربستان (خاندان آل سعود) است. در این اسناد به طور واضح پیشنهاد همکاری محرمانه از سوی  موساد به سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی در جهت "جمع آوری اطلاعات جاسوسی و ارائه مشورت درباره ایران" مطرح شده است. همچنین بر مبنای این سند که شماره 1227888 را دارد شهر نیکوزیا پایتخت قبرس مرکز عبور اصلی به ریاض بوده است.
 
در ادامه این گزارش همچنین به روابط جمعی از افسران باسابقه موساد با مقامات ارشد عربستان سعودی در جهت انعقاد قراردهای تسلیحاتی، ارائه معلومات جاسوسی و  خدمات مشورتی اشاره شده که بیانگر روابط امنیتی و تجاری نزدیک میان رژیم صهیونیستی و نظام حاکم بر عربستان است.



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا