.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 385
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448207
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 12:33 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/26 ساعت 9:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

کانیدانیویورک تایمز در گزارشی نوشت که "نویت گینگریچ"، یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا، طی جدیدترین اظهارات خود مدعی شده است که حمله هسته‌ای ایران به آمریکا "یک خطر جدی" است و می‌تواند موجب مرگ و یا زخمی شدن صدها هزار آمریکایی شود.

 
این اظهارات وی جزء جدیدترین مکاشفات جنگ‌طلبانه‌ای است که برخی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا به ویژه خود وی در قبال مسائل ایران اتخاذ کرده و به کار می‌برند.

تاکنون در مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا، ایران دست‌مایه کسب آرا و پیروزی در انتخابات قرار گرفته است و گینگریچ نیز که از دیگر رقبایش، به ویژه "ریک سانتوریم" عقب افتاده، برای کسب آرای بیشتر هم‌صدا با رسانه‌های آمریکا تصویری هولناک و مرگبار از ایران و برنامه هسته‌ای آن برای مردم آمریکا ساخته است.

در گذشته گینگریچ همچنین بیان کرده بود که اگر ایران سلاح‌های هسته‌ای بدست آورد، نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا در معرض خطر قرار می‌گیرند و از همین رو وی، ایران را به عنوان کشور و فرهنگی معرفی کرده است که دست به پرورش تروریسم می‌زند.

وی همچنین در ادعاهای خود به تجسم‌سازی حمله اتمی به آمریکا و قیاس آن با واقعه خودزنی 11 سپتامبر پرداخته و گفته است: «سلاح هسته‌ای ایران را در نظر بگیرید. خطراتی که آن برای کلیولند، یا کلمبوس، یا سین‌سیناتی، یا نیویورک دارد را در نظر بگیرید. زمانی را که در واقعه 11 سپتامبر 3100 آمریکایی کشته شدند و نیز احساسی را که در آن هنگام داشتید را به یاد بیاورید. اکنون حمله‌ای را متصور شوید که باید به آن دو صفر دیگر بیفزایید و 300000 کشته داشته باشید. ممکن است نیم میلیون نفر نیز زخمی شوند. این خطر جدی است و یک داستان علمی تخیلی نیست. بدین دلیل است که من عقیده دارم داشتن قوی‌ترین امنیت ملیِ ممکن برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.»

گینگریچ در حالی علیه ایران دست به ارائه تهمت‌های تکراری می‌زند که هیچ‌گونه مدرکی دال بر ساخت سلاح هسته‌ای به وسیله ایران و نیز مجهز بودن ایران به موشک‌هایی که بتوانند خاک آمریکا را هدف قرار دهند، وجود ندارد. با این حال، گینگریچ هیچ‌گونه توضیحی در این مورد نداده است که چطور ممکن است ایران با وجود نداشتن چنین امکاناتی به آمریکا حمله کند.



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا