.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 226
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1450970
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 10:46 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 5:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیا این بی توجهی عمدی به اکثریت 99 درصدی جامعه و ایستادن در کنار 1درصدی که در میان همه ملت های دنیا منفور هستند، تا قیامت ادامه خواهد داشت؟

در شرایطی که با نزدیک شدن به زمان پایان دوره پنجم مجمع تشخیص مصلحت نظام، منصوبان هاشمی رفسنجانی از هیچ تلاشی برای ایجاد نابسامانی اقتصادی و اجتماعی در جامعه فروگزار نکرده اند  او طی اظهاراتی با تاکید بر مواضع پیشین خود اعلام کرد که "بازگشت از خطا، رجوع به مردم" تنها راهکار عبور از "گردنه‌های سخت مقطع کنونی نظام و انقلاب" است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، هاشمی رفسنجانی همچنین با بیان اینکه "در هیچ مقطعی از انقلاب بی تفاوت نبوده ام و مواضع و راهکارهایم را همواره با تجربه، دوراندیشی و تأمل اتخاذ و بر آنان تأکید کرده‌ام" بار دیگر بر مواضع خود پس از انتخابات مناقشه برانگیز ریاست جمهوری 1388 تاکید کرد.

ظاهرا آقای هاشمی فراموش کرده اند که مردم هم بعد از حمایت همه جانبه ایشان از فتنه گران 88 که از حمایت مستقیم اسرائیل، آمریکا، منافقین و اذناب داخلی شان بهره مند بودند، نظرشان را نسبت به راهکارهای توام با دوراندیشی و تامل ایشان در 9 دی بیان کردند!

آیا این بی توجهی عمدی به اکثریت 99 درصدی جامعه و ایستادن در کنار 1درصدی که در میان همه ملت های دنیا منفور هستند، تا قیامت ادامه خواهد داشت؟

آیا هاشمی رفسنجانی تا به حال به این موضوع اندیشیده است که اگر خدای ناکرده رهبری به خواسته ها و راهکارهای ایشان عمل می کردند امروز وضعیت کشور چگونه بود؟
 
بی شک خواست همیشگی مردم از هاشمی رفسنجانی در چند سال اخیر این بوده که شخصیت خودشان را به آینده فرزندان شان یا حتی سیاسیون ورشکسته ای مثل موسوی و کروبی گره نزنند.
 
بازگشت از اشتباه و خطا مسلما نیاز به شجاعت و کرامت دارد و آغوش ملت به روی شخصی مثل ایشان که از سابقه بسیار خوبی نیز برخوردار هستند باز است. اعلام هزار باره اعتقاد به راهکارهای غلط نمازجمعه کذایی مسلما از روی بصیرت نیست. عقل حکم می کند انسان از اشتباهات گذشته اظهار برائت و ندامت کند.



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا