.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 646
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1450107
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 8:38 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/10/29 ساعت 11:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

گلشیفته فراهانی هنرپیشه ای که در ایران به هر آنچه می خواست رسید در غرب برای حضور حداقلی و حفظ شهرت، عکس برهنه اش را در روزنامه مشهور فرانسوی منتشر کرد.

 
به گزارش سرویس اجتماعی صراط، پیش از نیز وی برای حضور حداقلی بر پرده های سینمای سرشار از فرهنگ و هنر غرب، در صحنه های عاشقانه!  فیلمی به کارگردانی مرجان ساتراپی و ونسان پارونو ، با بازیگر مرد مقابل اش، همبستر شده بود.
 
گفتنی است پدر فراهانی پیش از این وی را فردی روشنفکر خوانده بود و از مسئولین خواسته بود مقدمات حضور آبرومند و پرشکوه ایشان در کشور را فراهم کنند.
 
 این اقدام زشت و خلاف اخلاق فراهانی به عنوان یک زن مسلمان با ملیت ایرانی، خشم هم وطنانمان را برانگیخته است به صورتی که در صفحه متعلق به وی در یکی از شبکه های اجتماعی بیش از 3000 کامنت علیه این رفتار ، منتشر شده است.
 
 این پروژه های سیاسی خلاف اخلاق و ارزش های انسانی پیش از این نیز از سوی غرب برای مبارزه سیاسی- فرهنگی با اسلام به نام مدنیت و آزادی برای دفاع از ضد ارزش برهنگی در کشورهایی مانند مصر، پاکستان، افغانستان و آذربایجان اجرا شده بود.
 
در مرحله اول این برنامه ضد فرهنگی دو نویسنده نه چندان مشهور خارج نشین و یک وبلاگ نویس مرد اقدام به انتشار عکس های برهنه شان در فضای مجازی کرده بودند.
فراهانی



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا