.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 300
  • بازدید دیروز : 166
  • کل بازدید : 1460570
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/3/1    ساعت : 6:38 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/10/20 ساعت 4:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا در مراسم سالگرد درگذشت سید علی علم الهدی جانشین دفتر نظامی رهبر انقلاب و همچنین سالروز شهادت شهدای هویزه که امروز سه شنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، طی سخنانی گفت: امروز در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته‌ایم و این جز با همت و استقامت مردم و تلاش مجاهدانه همه مسئولین و کمک الهی و رهبری مقام معظم رهبری به دست نمی‌آمد. 

 

وی با بیان اینکه ما امیدواریم بتوانیم مسیر نورانی شهدا را با کمک خدا ادامه دهیم، تصریح کرد: شهدای علم الهدی در دفاع مقدس پیشرو بودند و فرمان امام(ره) را خیلی زود گرفتند و برای اجرای فرمان، قیام کردند و در نهایت با مجاهدت‌های خود به آرزوی‌شان رسیدند. 
 
شیرازی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های مرحوم سید علم الهدی اظهار داشت: این بزرگوار چه در دوران انقلاب و چه در دفاع مقدس مجاهدانه تلاش می‌کرد و بعد از دفاع مقدس هم در همین مسیر و برای کمک به نیروهای مسلح وارد صحنه شد. 
 
وی ادامه داد: مرحوم علم الهدی همیشه تاکید داشت که فرامین حضرت آقا باید به درستی انجام شود و به هیچ وجه در اجرای تدابیر رهبری کوتاه نمی‌آمد. 
 
رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: انسان باید در هر دوره‌ای تکلیف خود را بشناسد و الان شرایط بسیار خوب و ویژه‌ای برای خدمت به اسلام و انجام تکلیف است. 
 
شیرازی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حضرت آقا در جهت ادای تکلیف همیشه توصیه می‌فرمایند و قبل از هر توصیه‌ای خودشان عامل آن هستند، گفت: در 22 سال اخیر که خدمت ایشان هستم حضرت آقا حتی یک بار هم به عنوان جایگاه مسئولیتی و فرماندهی کل قوا در خصوص نیروهای مسلح امری از خود نفرموده‌اند. ایشان همیشه می‌فرمایند کارها باید بررسی کارشناسانه شود و نظرات کارشناسی را می‌بییند و تاکید می‌کنند که نظرها و تصمیمات همه جانبه باشد و در انتها بر اساس تکلیفشان فرمان می‌دهند. 
 
وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه می‌فرمایند من راضی به وضع موجود نیستم و این نگاه بلند ایشان را نشان می‌دهد به ذکر خاطره ای پرداخت و گفت: پس از جنگ مسئولان به دنبال خرید موشک رفتند و با یکی از کشورها قرار داد بسته‌اند و خدمت آقا رسیده‌اند و اعلام کرده‌اند که قرارداد خرید 12 فروند موشک را بسته‌ایم در این حین حضرت آقا به آنها فرمودند که نه، شما حق ندارید و آنها گفتند که حالا ما این قرار داد را بسته‌ایم و آنها را خریده‌ایم ولی حضرت آقا دوباره فرمودند نه، بروید یک فروند بیاورید و با مهندسی معکوس آن را بسازید. 
 
شیرازی گفت: این تدبیر حضرت آقا باعث شد ما امروز پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه موشکی داشته باشیم و آن کشوری که آن روز باما قرار داد بست الان نیازمند توانمندی ما در حوزه موشکی است. 
 
رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا در پایان اظهار داشت: این تاکید مقام معظم رهبری به بومی سازی تجهیزات در همه حوزه‌ها بوده و هست. 



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا