.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 333
  • بازدید دیروز : 166
  • کل بازدید : 1460603
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/3/1    ساعت : 8:27 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/10/19 ساعت 7:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

آئین‌ رونمایی از 4 عنوان کتاب با محوریت فتنه سال 88 و جنگ نرم دقایقی پیش با حضور حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس و نویسندگان در فرهنگسرای پایداری برگزار شد.

*در ابتدای این مراسم حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه بزرگ سال 88 ریاست‌جمهوری از نقش رهبری به عنوان مهمترین موضوع یاد کرد. در ادامه حجت‌الاسلام محسنی‌‌اژه‌ای دادستان کل کشور سخنانی در این راستا ابراز داشت.

* کلیپ سخنان رهبر انقلاب پیرامون فتنه 88 و حماسه بزرگ یوم‌الله 9 دی پخش شد.

* با حضور حسینیان و محسنی‌اژه‌ای از چهار عنوان کتاب مرکز اسناد با نام‌های شوالیه اناث نوشته سید‌حسین علوی، کروبی در مدار سقوط نوشته آرش پاک‌اندیش، نقشه راه نوشته محمد‌مهدی کوثری و تکیه‌گاه(بررسی عملکرد اکبر هاشمی رفسنجانی در نهمین و دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری) رونمایی شد.

* در ادامه این مراسم از نویسندگان هر یک از این چهار کتاب با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد از نکات جالب این برنامه تقدیر از حجت‌السلام محسنی‌اژه‌ای به عنوان فردی از عماریون رهبری و پرچمدار جنگ نرم بود که در این مراسم به اژه‌ای تقدیر‌نامه‌ای به پاس تلاش‌ها و بصیرت‌افزایی‌هایش به همراه 19 جلد کتاب از آثار مرکز اسناد اهداء شد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا