.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 166
  • کل بازدید : 1460318
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/3/1    ساعت : 3:29 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/10/16 ساعت 4:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

سازگارامحسن سازگارا ضد انقلاب فراری از نیروهای فعال دشمن در فتنه 88 اخیرا شورایی را در خارج از کشور تشکیل داده که ماموریت اصلی ان فعالیت در زمینه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی است.

  محسن سازگارا ضد انقلاب فراری از نیروهای فعال دشمن در فتنه 88 اخیرا شورایی را در خارج از کشور تشکیل داده که ماموریت اصلی ان فعالیت در زمینه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی است.
این شورا در اولین گام ،منشوری را آماده کرده است به نام «منشور آزادی ایران» و آن را در دستورکار خود برای فعالیت قرار داده است.
هدف اصلی این شورا ملتهب کردن فضای انتخاباتی کشور می باشد.
گفتنی است سازگارا پس از پناهنده شدن در امریکا نقاب از چهره بر کشید وبا موسسات ضد نظام نظیر:
Amrican interprice Institute For
Public Policy
NED
FP
و موسساتی که زیر نظر سازمان جاسوس امریکا موسوم به CIA فعالیت می کنند همکاری نزدیک دارد.
محسن سازگارا که در سالهای گذشته دعوت به تحریم انتخابات می کرد این بار با تئوریهای کودتای مخملی جیم شارپ به حمایت علنی از یک کاندیدای خاص در جریان انتخابات پرداخت.همینطورعلیرضا نوری زاده نیز در یک برنامه تلویزیونی درصدا امریکا برای حمایت علنی خود از همان کاندیدای خاص اینطور می گوید:سخت است که انتخاب بکنم اما اگر 100 درصد مطابق با برنامه های ما نیست حداقل انطباق با برنامه های ما را دارد.وی درروزهای مانده به 22 خرداد به قصد زیر سوال بردن انتخابات,پروژه تقلب در انتخابات را برای ایجاد کودتا مخملی کلید می زنند.
محمد محسن سازگارا بلافاصله پس از این موضوع به سراغ موسسه forgien policy میرود موسسه ای که در معرفی خود اینطور نوشته است :وی با کمک این موسسه اتاق فکری را تشکیل می دهد که اغتشاشات در ایران را برنامه ریزی کند.وی در منزل مسکونی خود واقع در واشنگتن دی سی به تهیه برنامه در مورد اغتشاشات و آموزش های رفتاری در خصوص آن می پردازد.در پایان محمد محسن سازگارا هدف خود را اینطور بیان می کند:درکم از دین تغییر کرده است و به یک درک حداقلی از دین رسیده ام و در واقع به یک نوع سکولاریسم قائل هستم و انگیزه من از فعالیت سیاسی و مبارزاتی خود جایگزین کردن یک نظام سکولار و لائیک به جای نظام حاضر است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا