.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 324
  • بازدید دیروز : 482
  • کل بازدید : 1459722
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 10:20 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/10/16 ساعت 4:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

پسر مرحوم حسینعلی منتظری، میرحسین موسوی و مهدی کروبی را دوست واقعی جمهوری اسلامی توصیف کرد و خواهان جلسه سران نظام با آنان برای حل مشکلات شد!

احمد منتظری، از حامیان جریان فتنه، در مصاحبه با سایت بی بی سی فارسی ادعا کرده است: آقایان موسوی و کروبی واقعا دوست این نظام هستند، باید از این موقعیت استفاده کرد و حتی با آنها مشورت کرد. الان واقعا می شود جلسه ای با حضور مقام رهبری و آقایان موسوی و کروبی تشکیل داد و مسائل را حل کرد!

وی که پس از فوت پدرش تلاش کرد با مواضع ساختارشکن جای او را پر کند، افزوده است: فقط امیدوارم که کسانی مثل مقام رهبری و افرادی که برای جمهوری اسلامی زحمت کشیده اند و خودشان به زندان و تبعید رفته اند، راهی را که به اصلاحات نزدیکتر است انتخاب کنند و خدای نکرده کار به جایی نرسد که بعضی به فکر براندازی بیفتند.

احمد منتظری و پدرش از حامیان ویژه سران و جریان فتنه 88 بوده اند و در حمایت از رویکرد این جریان، دیدارها، بیانیه ها و مصاحبه‌های متعددی انجام داده‌اند. وی اکنون در شرایطی ادعاهای مذکور را مطرح کرده که تقریبا همگان حتی غربی‌ها هم  اذعان دارند که هدف اصلی جریان فتنه براندازی بوده است.

پسر منتظری با تکرار اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه جنجالی تیرماه 88، گفته است که اگر این پیشنهادات اجرا شود، "باعث سوءاستفاده کسی نخواهد شد"!

وی ماه گذشته پدرش را "پیروز و سرفراز" ماجرای عزلش توسط امام خمینی(ره) توصیف کرده و گفته بود، منتظری حتی با توده‌ای‌ها هم "رابطه صمیمی" داشته است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا