.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 54
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445349
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 4:2 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/9/29 ساعت 6:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسوی خوئینی ها عدم حمایت کافی ار نهضت آزادی و منتظری را 2 "اشتباه تاریخی" خود عنوان کرد

دبیر مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوالی با این عنوان که "بزرگترین اشتباه و قصور تاریخی شخص خود شما چیست؟"، انجام ندادن "اقدام بایسته" در حمایت از گروهک نهضت آزادی و حمایت ناکافی از آقای حسینعلی منتظری را 2 اشتباه تاریخی خود ذکر کرده است.

وی منتقدان گروه نهضت آزادی را "هتاک" دانست و به "رفتارهای غیر انسانی" متهم کرد. او در سایتش نوشته است: آن روزی که نهضت آزادی با امام وانقلاب سر ناسازگاری گذاشتند من باید در حد واندازه توان خود با اقدامات افراد خشن وبی منطق که به آنان هتاکی می کردند مخالفت می کردم و با حضرت امام صحبت می کردم که جلو آنان را بگیرند . من از پیش از انقلاب تا کنون نتوانسته ام با این جمعیت همدلی داشته باشم ولی با این که من هر گز نقشی در آن هتاکی ها ودر مواردی حمله به دفتر کار این جمعیت نداشته ام ولی در مخالفت با این رفتار های غیر انسانی اقدام بایسته ای نکرده ام .

عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز در ادامه گرچه اذعان می کند که "من تردیدی در درستی عزل آقای منتظری توسط حضرت امام نداشته و ندارم" اما منتقدان اقدامات افراطی منتظری را متهم به انجام "رفتار وحشیانه" کرده است.

او ادعا کرده است: رفتارهای وحشیانه ای که با آن عالم وفقیه بزرگ شد لکه سیاهی بردامن زندگانی کسانی شد که آنگونه عمل کردند ومن به آنان برادرانه وپدرانه توصیه میکنم تا زنده هستند کاری کنند تاشاید خداوند گناهشان را ببخشد و وبال آن برای آخرت نماند.

سید محمد موسوی خوئینی‌ها روز گذشته در حاشیه مراسم ختم محمد خلیلی در پاسخ به یکی از خبرنگاران که از او خواست از جریان فتنه اعلام برائت کند، گفته بود: فتنه، یعنی خودم!




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا