.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 139
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449600
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 5:38 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/9/22 ساعت 6:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

درست همزمان با اوج گرفتن اظهارنظرها درباره اقدامات جاسوسی آمریکا علیه ایران و تصویب طرح تحریم بانک مرکزی ایران در کنگره آمریکا، سخنگوی بخش فارسی وزارت خارجه ایالات متحده در سخنان جالبی ادعا کرد که نیت ما از تاسیس سفارتخانه مجازی خیرخواهانه بوده است

"آلن ایر" در مصاحبه با یکی از رادیوهای بیگانه ادعا کرد: نیت ما از راه اندازی این وب‌سایت ابزاری نیست. از باب خیرخواهی، می‌خواستیم به مردم ایران خدمات و اطلاعاتی ارائه دهیم. هر کس در این مورد شک دارد، به این وب سایت مراجعه کند و به من بگوید، چه اطلاعات بدی در این سایت وجود دارد که ترس‌آور است؟ ما می‌خواستیم پیوند بین ملت‌ها‌یمان را تحکیم کنیم. 

وی اضافه کرده است: اصلا، هدف و نیت ما از راه‌اندازی این وب‌سایت یا تارنما، تحکیم پیوند بین ملت‌های آمریکا و ایران و ارائه‌اطلاعات مفید برای ایرانیان عادی مثلا در مورد ادامه ‌تحصیل در آمریکا یا درخواست ویزا برای آمدن به این کشور است.

سخنگوی بخش فارسی وزارت خارجه آمریکا البته نگفت که خیرخواهی دولت آمریکا از جنس خیرخواهی 33 سال اخیر است یا سفارتخانه مجازی تصمیم دارد باب جدید از خیرخواهی را باز کند. حمله نظامی، قطعنامه، بیانیه و تحریم های ضدایرانی، ترور، تهدید نظامی و سیاسی، کمک به دشمنان ایران و ... از جمله خیرخواهی هایی است که ملت ایران تاکنون از دولت آمریکا دیده اند. 

همانند آلن ایر، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا هم در پیامی ویدیوئی به مناسبت افتتاح سفارتخانه مجازی گفت: از قطع روابط میان دو کشور، مردم ما از تماس مستقیم با ایرانیان محروم شدند و هزاران پیوندی که روزانه میان مردم دو کشور وجود داشت از بین رفت." 

سخنان وی آنقدر عجیب و در عین حال مضحک بود که گویا جمهوری اسلامی سفارت آمریکا در تهران را در سال 58 بسته است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا