.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 127
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460052
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 4:59 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/9/12 ساعت 5:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

نشست خبری مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در محل ارگان مطبوعاتی این حزب برگزار شد که با حاشیه‌های همراه بود.

کواکبیان در پاسخ به سؤالی درباره اینکه اصولگرایان می‌گویند، اصلاح‌طلبان با موتور روشن و چراغ خاموش در حال حرکت هستند، گفت: شاید آنها کارشناس راهنمایی و رانندگی هستند که اینطور تشخیص می‌دهند؛ فعالیت ما شفاف است.


به محض اینکه مجری برنامه از خبرنگار فارس خواست سؤال خود را مطرح کرد، ژشت عجیب آقای کواکبیان در مواجهه با خبرنگار فارس منجر به خنده خبرنگار شد؛ خبرنگار فارس به مزاح به کواکبیان گفت: لطفا اینطور ژست نگیرد، چرا که نمی‌توانم سؤال خود را بپرسم.

دبیرکل حزب مردم سالاری با خنده از خبرنگار فارس خواست که سؤالش را بپرسد و قتی خبرنگار فارس پرسید" شورای نگهبان اعلام کرده افرادی را که در فتنه دخیل بودند رد صلاحیت خواهد کرد...." گفت: اینگونه صحبت می‌کنی بعد می‌گویی چپ،چپ نگاه نکن!

کواکبیان خطاب در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس گفت: برادرانه به شما توصیه می‌کنم به فکر مشارکت حداکثری باشد و برخی مطالب را مطرح نکنید.

خبرنگار فارس به کواکبیان گفت: آقای کواکبیان شما به آمریکا حق می‌دهید که اگر نامزدی در آمریکا مورد حمایت جمهوری اسلامی بود، رد صلاحیت شود؟ و اگر پاسخ مثبت است چرا این حق را برای خودمان قائل نیستد که کواکبیان گفت: خب، منظورتان چیست؟

خبرنگار فارس گفت: شما حمایت خانم کلینتون را نشنیده‌اید که گفته استراتژی ما حمایت از اصلاح‌طلبان است؟ کواکبیان گفت: اصلا خانم کلینتون غلط می‌کند از ما حمایت می‌کند؛ خوب شد؟

خبرنگار فارس گفت آقای کواکبیان خانم کلینتون استراتژی دستگاه دیپلماسی آمریکا را بیان کرده و با این گفته که " کلینتون غلط کرده" نمی‌توان استراتژی را خنثی کرد.

البته در این نشست دبیرکل حزب مردم سالاری با اتخاذ موضعی قاطع در برابر بیگانگان و با بیان اینکه هرگونه چراغ سبزی برای دخالت بیگانگان در انتخابات آتی مجلس مذموم است، گفت: به غیرتمان برمی‌خورد خارجی‌ها در انتخابات ما دخالت کنند و در عین حال نیز گفت: هرکسی ذره‌ای مرتبط با بیگانگان باشد مورد اعتماد مردم قرار نمی‌گیرد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا