.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 89
  • بازدید دیروز : 759
  • کل بازدید : 1450309
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/17    ساعت : 4:20 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/8/28 ساعت 4:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

در حالی که بدهی خارجی آمریکا به بیش از 14/5 تریلیون دلار افزایش یافته و بحران اقتصادی در حال سرایت و ایجاد بحران اجتماعی است، دولت آمریکا ظاهرا در حال افزایش هزینه های امنیتی سایبری و گسترش سلطه سایه امنیتی سایبری بر سر مردم است. جهت گیری آمریکا به فعالیت های سایبری روزافزون است، به طوری که مطابق با خبری منعکس شده در نشنال ژورنال؛"جنرال دینامیکس" (General Dynamics) می‌گوید درنظر دارد به عنوان جزئی از یک قرارداد 86 میلیون دلاری، 80 پیمانکار امنیت سایبری جدید را برای محافظت از شبکه‌های دولتی در "آژانس اطلاعات دفاعی" (Defense Intelligence Agency) استخدام کند.

"نشنال ژورنال" در این باره می نویسد: حوزه کاری آنها منطقه واشنگتن دی.سی و پایگاه‌های فرماندهی ارتش آمریکا در سراسر جهان را شامل می‌شود و توسط واحد تجاری "فناوری اطلاعات" (Information Technology) جنرال دینامیکس انجام خواهد شد.
طبق اطلاعیه‌ای که جنرال دینامیکس هفته پیش منتشر کرده، این قرارداد که تا سال 2016 اعتبار دارد، "امنیت، صحت، تمامیت و محرمانه بودن اطلاعات آژانس اطلاعات دفاعی و همچنین دفاع از شبکه‌های رایانه‌ای" را پوشش می‌دهد.
آژانس اطلاعات دفاعی با بیش از 16500 پرسنل، جزئی از وزارت دفاع آمریکا و جامعه اطلاعاتی این کشور است.
"جیم لنگوین" نماینده کنگره آمریکا در سخنرانی هفته گذشته خود در "دانشگاه دفاع ملی" نگرانی خود را از "اعتماد دردسرساز" به پیمانکاران برای انجام کارهای امنیت سایبری دولتی ابراز کرد.
با این حال، "توماس کرشمایر" معاون واحد فناوری اطلاعات جنرال دینامیکس می‌گوید که شرکت وی پیشینه طولانی و درخشانی از فراهم آوردن خدمات مختلف برای دولت آمریکا دارد.
وی در بیانیه‌ای گفت: "گروه کاری ما که شامل کارشناسان عرصه سایبری است، بیش از چهل سال سابقه در زمینه پشتیبانی از آژانس اطلاعات دفاعی در سراسر جهان دارد و خدمات بی‌نظیری ارائه می‌کند".
به هر تقدیر هرچقدر که اوضاع داخلی آمریکا از حیث اقتصادی و اجتماعی بحرانی تر می شود، شواهد و بودجه ریزی دولتی آمریکا نشان می دهد که دولتمردان، بودجه هنگفت تری را صرف امنیتی کردن و بسته کردن فضا در مقیاس داخلی و جهانی می کنند تا شاید فروپاشی قریب الوقوعی که در کلام کارشناسان زمزمه آن بیشتر می شود، را به تاخیر بیاندازد.



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا