.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید دیروز : 254
  • کل بازدید : 1447692
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/12    ساعت : 4:20 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/7/28 ساعت 2:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

آنها در سخنان جالب و منحصر بفرد خود ضمن خبر دادن از "تلاش ماموران برای سفید شدن ذهن موسوی و رهنورد" تصریح کردند: ذهن موسوی و خانم رهنورد هرگز سفید نخواهد شد.

 فرزندان میر حسین موسوی یکی از سران فتنه در گفت و گو با سایت متعلق به وی از نگرانی ماموران از "رسیدن صدای موسوی و رهنورد به مردم" خبر دادند.

دختران موسوی در این گفت و گو در ادعایی دیگر افزودند:مقامات جمهوری اسلامی امیدوارند موسوی و رهنورد کم بیاورند.

آنها در سخنان جالب و منحصر بفرد خود ضمن خبر دادن از "تلاش ماموران برای سفید شدن ذهن موسوی و رهنورد" تصریح کردند: ذهن موسوی و خانم رهنورد هرگز سفید نخواهد شد.

فرزندان میر حسین و رهنورد علیرغم اینکه مدعی هستند اخبار کشور به صورت فیلتر شده به موسوی می رسد و وی دسترسی به منابع مستقل کسب خبر ندارد،اظهار داشتند موسوی از قانون هدفمند شدن یارانه ها انتقاد کرده و گفته است وضعیت اقتصادی اسفناک است.

آنها در ادامه با اشاره به صحبت های درگوشی با موسوی در آخرین دیدارشان با وی اضافه کردند:رفتارشان خیلی هشدار آمیز و محتاطانه بود و ما حس کردیم پیامی دارد. مخفی گفتنشان به نظر ما پیام داشت!

گفتنی است به عقیده بیشتر کارشناسان داخلی و ناظران غربی مسایل ایران و حامیان فتنه صهیونیستی-امریکایی  88 ،سوخت فتنه مذکور مدتهاست به انتها رسیده است و پرونده سران فتنه از نظر عناصر صحنه گردان اصلی این فتنه مختومه شده است و سران ناکام فتنه ، ارزش سیاسی خود را در قمار نافرجام مبتنی بر دروغ بزرگ وقوع تقلب در انتخابات یکجا از دست دادند.
بعلاوه در آخرین فراخوان سران فتنه برای آشوب و بلوا در بهمن ماه سال گذشته که با تبلیغات گسترده اینترنتی و ماهواره ایی همراه بود، حضور اندک حامیان که عمدتا نیز از بقایای گروهکهای معاند بودند، سبب شد تا افتضاحی تاریخی برای فتنه سبز و سران آن رقم بخورد.



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا