.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 71
  • بازدید دیروز : 254
  • کل بازدید : 1447729
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/12    ساعت : 10:3 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/7/26 ساعت 4:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

دکتر احمدی‌نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص تبدیل سیستم ریاستی به پارلمانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانشگاهیان دربرابر سوالی علمی پاسخ علمی مطرح کردند و هیچگونه مساله خاصی وجود ندارد و در قانون اساسی جایگاه و اختیارات همه مسئولین مشخص است.
رییس‌جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران نیز اظهار داشت: گروهی که در مورد نتایج انتخابات سوال داشتند را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد؛ یک دسته اکثریتی بودند که واقعاً سوال و شبهه داشتند و زمانی که مراجع نظارتی گزارش خود را ارائه کردند موضوع برای آنان تمام شد. اما اقلیتی نیز به بهانه انتخابات مردم را مورد حمله قرار داده و به اماکن و اموال عمومی خسارت می‌زدند که کار اشتباهی بود؛ ضمن اینکه باید توجه داشت که رقیب بنده در تهران دو میلیون رای داشت که حتی اگر همه آنها اعتراض داشتند به این معنا نیست که باید در نتیجه انتخابات تغییری ایجاد شود. در حالی که بر طبق بیشترین برآوردی که از جمعیت حاضر در این خصوص انجام شد به مراتب کمتر از این میزان بوده است. البته دولت به همه آنها احترام می‌گذارد و بنده خودم را خادم همه آنها می‌دانم. 
احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه مطلوب ملت ایران در جهان را بخاطر حضور خود در ریاست جمهوری می‌دانید، اظهار داشت: ملت ایران ملتی بزرگ، تاریخ‌ساز و بافرهنگ است و ایرانی‌ها به رغم همه بداخلاقی مستکبران و تحریم و فشار سیاسی دولت آمریکا در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، پزشکی و علوم انسانی پیشتاز هستند و بنده نیز خودم را قطره کوچکی در دریای بیکران ملت ایران و خادم مردم می‌دانم.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا