.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 345
  • بازدید دیروز : 426
  • کل بازدید : 1446541
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/9    ساعت : 2:32 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/7/21 ساعت 5:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

شب گذشته خبرگزاری‌های ‌غربی اعلام کردند که دو ایرانی به اتهام دست داشتن در توطئه بمب‌گذاری در آمریکا بازداشت شده‌اند. براساس این گزارش‌ها، وزیر دادگستری آمریکا و رئیس‌ اف‌بی‌آی اعلام کردند این دو ایرانی دستگیر شده، «غلام شکوری» و «منصور ارباب‌سیار» نام دارند و قصد داشتند سفیر عربستان در آمریکا را ترور کنند.
این خبر کوتاه با پردازش‌هایی که شده و نکاتی که اضافه گردیده قالب یک نمایشنامه پرهیجان را پیدا کرده است. دو گروه عمده با این خبر ارتباط دارند: 1- کسانی که این خبر را ساخته و پرداخته کردند و دوستانشان که از این اقدام خشنودند؛ یعنی آن گروه از کشورهایی که بیشترشان اروپایی‌اند. اعلام این خبر همه آن‌ها را خوشحال کرد، چراکه به گمان خود، در فضای ساخته شده علیه تروریسم و بدبینی‌های ایجاد شده علیه ایران، آن‌ها می‌توانستند برای گام‌های بعد، فشار بر ایران را فزایش دهند. چنانچه آن‌ها قادر بودند خبر را در این قالب حبس کنند، به خواسته‌شان می‌رسیدند؛ اما حبس خبر امکان‌پذیر نیست از این‌رو مرحله دیگری آغاز می‌شود.
2- افکار عمومی، در حالی که غرب در ابزار و فناوری جدید غرق است و آن را به سایر نقاط دنیا منتقل کرده است، به این مهم توجه ندارد که در چنین دنیایی نمی‌توان مردم را وادار کرد تا آنچه را آن‌ها می‌گویند بپذیرند. دوران چنین مناسباتی سپری شده و مردم با شنیدن چنین اخباری ده‌ها سؤال را مطرح می‌کنند و به‌آسانی به هر چیزی تن نمی‌دهند به‌ویژه اخبار مربوط به حوزه‌های حساس را. بدون اینکه کسانی به مردم بگویند آمریکا برای گریز از فشار جنبش «تسخیر وال‌استریت»، «تلاش حزب حاکم برای پیروزی در انتخابات»، «پیش بردن بحث هسته‌ای»، «ضربه زدن به ایران در عوض بیداری اسلامی» و... دست به چنین توطئه بسیار مضحکی زده، خودشان به‌راحتی متوجه آن می‌شوند و تا چند روز دیگر بخش‌های خنده‌آورتر آن نیز آشکار خواهد شد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا