.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 176
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445471
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 10:4 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/30 ساعت 4:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

تمهیدات امنیتی در هتل محل اقامت هیاتهای خارجی از جمله هتل "واریک" محل اقامت رییس جمهوری و هیات همراه بسیار بالاست. تمام میهمانان هتل و وسایل آنان برای ورود به هتل باید از دستگاه اشعه ایکس عبور کنند.

سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می برد، با حاشیه هایی همراه بود.

*پس از آنکه برنامه سفر شامگاه دوشنبه و در بدو ورود به فرودگاه جی.اف.کندی میان خبرنگاران توزیع شد، مهمترین ویژگی آن که نظرها را به خود جلب کرد، فشرده بودن برنامه کاری رئیس جمهوری بود. شمار بالای مذاکرات، دیدارها، مصاحبه ها و سخنرانی های احمدی نژاد حکایت از جایگاه جمهوری اسلامی ایران و اهمیت حضور مسئولان ایرانی در همایش های بین المللی دارد.

* رسانه های ارتباط جمعی آمریکا به وِیژه شبکه های تلویزیونی بخش قابل توجهی از بولتن های خبری خود را به ورود رییس جمهوری اسلامی ایران به نیویورک اختصاص داده و هر کدام از منظر سیاستهای خبری خود این رویداد را گزارش می کنند.

تلاش بسیاری از رسانه های غربی برای انجام مصاحبه اختصاصی با رییس جمهوری اسلامی ایران به دلیل فشرده بودن برنامه ها بی نتیجه ماند.

* در محل مذاکرات دوجانبه هیئت ایرانی در سازمان ملل، پوستری که در آن چیدمان صندلی های هیات های شرکت کننده به نمایش گذاشته شده است توجه برخی از حاضران را به خود جلب کرد. در این پوستر نام کشور ایران به زبان انگلیسی با قلم کوچکتر نسبت به دیگر اسامی چاپ شده بود که علت آن ذکر عبارت "جمهوری اسلامی" بود. این موضوع باعث شده بود تا برخی ابتدا فکر کنند که نام کشور ایران از قلم افتاده است. برخی نیز از بابت استفاده از قلم کوچکتر برای چاپ واژه ایران سوال داشتند.

* تمهیدات امنیتی در هتل محل اقامت هیاتهای خارجی از جمله هتل "واریک" محل اقامت رییس جمهوری و هیات همراه بسیار بالاست. تمام میهمانان هتل و وسایل آنان برای ورود به هتل باید از دستگاه اشعه ایکس عبور کنند. استقرار خودروهای وِیژه رسانه های تصویری برای ارسال زنده مصاحبه های اختصاصی با رییس جمهوری در مقابل هتل واریک نیز توجه عابران را به خود جلب کرده است.

* بارش باران باعث کاهش سرعت تردد خودروها در این کلان شهر شده و رفت و آمد کاروان خودروهای هیاتهای خارجی همراه با مسدود شدن خیابانهای منتهی به ساختمان سازمان ملل بر ترافیک سنگین نیوریوک افزوده است. با این وجود، خونسردی عابران و رانندگان نیویورکی و برخورد عادی آنها با این وضعیت جالب توجه است.

* تدابیر امنیتی به علت ورود رییس جمهوری آمریکا به نیویورک در اطراف هتل محل اقامت وی تشدید شده به نحوی که باعث ترافیک سنگین در خیابانهای منتهی به محل اقامت باراک اوباما شده است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا