.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 65
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1446847
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 1:51 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/6/15 ساعت 6:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

 پس از آنکه سران گروهک پژاک در مهلت یک ماهه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از بلندی های قندیل و خاک ایران عقب نشینی نکرد، سپاه از روز جمعه حملات خود را برای بیرون راندن این گروهک از ایران آغاز کرد که منجر به تحمیل هزینه های سنگینی به آن شده است.

به طوری که سران پژاک برای حفظ نیروها و پایگاه خود مجبور به دادن درخواست آتش بس شدند غافل از اینکه جمهوری اسلامی این گروهک تروریستی را به رسمیت نمی شناسد و طبعا درخواست های آن را هم بی اعتبار می داند.

سرهنگ حمید احمدی، سخنگوی سپاه پاسداران در شمال غرب ایران گفته است آتش بس با پژاک مفهومی ندارد و از آنان خواسته ابتدا مرزهای ایران را ترک کنند تا بعدا در صورت لزوم با آنان صحبت شود.

در این شرایط رسانه های غربی بار دیگر آستین بالا زده و به حمایت تبلیغاتی از گروهک تروریستی پژاک پرداخته اند. برخی همچون بی بی سی به مظلوم نمایی این گروهک مشغولند و برخی دیگر مانند دویچه وله از پیروزی و هوشمندی پژاک سخن می گویند.

دویچه وله امروز در این باره مدعی شد: تلفات سپاه که از سوی پژاک اعلام شده بسیار بیشتر از این ارقام است.

رسانه دولتی آلمان به نقل از شخصی که تحلیلگر سیاسی نامیده، با بیان اینکه اعلام آتش‌بس یک‌جانبه از سوی پژاک بازی برد- برد برای این گروه است، نوشته "تا کنون جمهوری اسلامی به هیچیک از اهدافش در مورد پژاک نرسیده ولی در مقابل، پژاک از نظر سیاسی برنده این نبرد بوده است." 

این سایت در عین حال افزوده است: پژاک در آینده به ناچار به سمت فعالیت‌های سیاسی کشیده می‌شود و وجهه نظامی‌اش کمرنگ‌تر خواهد شد.

پیش از این رسانه دولتی انگلیس حتی خبرنگار خود را هم به مقرر گروهک تروریستی پژاک فرستاد تا با سران آن به گفت وگو بنشیند.

"ژیار گل"، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در استانبول، با نیروهای پژاک دیدار کرده و تاکنون چندین گزارش احساسی برای مظلوم نمایی این گروهک تروریستی منتشر کرده است.

بی بی سی درباره علت اعزام خبرنگار به مقر گروهکی که در لیست گروه های تروریستی کشورهای منطقه و حتی وزارت دارایی آمریکا -البته به صورت ظاهری- قرار دارد، توضیحی نداده اما با توجه به رویه رسانه های غربی به نظر می رسد این اقدام در جهت تقویت تبلیغاتی مواضع پژاک بوده است.

تلویزیون بی بی سی فارسی سال گذشته و به دنبال پایان بازداشت نمایشی سرکرده گروهک تروریستی پژاک از سوی مقامات آلمان هم، به سراغ او رفت و یک گفت وگوی زنده تلفنی را با این تروریست ترتیب داد.

حمایت رسانه های غربی از گروه های مخالف جمهوری اسلامی از جمله تروریست ها سابقه ای طولانی دارد.

به عنوان مثال، صدای آمریکا چندین بار با عبدالمالک ریگی، سرکرده معدوم گروهک تروریستی ریگی،




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا