.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 236
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1446006
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 1:38 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

مجلس

 192 نماینده مجلس طی بیانیه‌ای حمایت خود را از اعلام جرم دادستان تهران علیه روزنامه ایران اعلام کرده و خواستار برخورد قانونی با این روزنامه شدند.


* 192 نماینده مجلس خواستار برخورد قانونی با روزنامه ایران شدند

192 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای‌ اقدام ضد فرهنگی یکی از روزنامه‌های صبح را محکوم و اعلام کردند که اظهارات غیرکارشناسانه و غیرمنطقی و بدعت‌آمیز و موهن نسبت مسئله حجاب و عفاف و ازدواج و زیر سوال بردن اقدامات قانونی نیروی انتظامی در طرح ارتقای سلامت اخلاقی، نوعی تسامح و تساهل فرهنگی، توجیه و چراغ سبز به بدحجابی در فضای کشور است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یکی از روزنامه‌های دولتی در زمینه مردادماه سال جاری ویژه‌نامه‌ای را با عنوان «خاتون 1» چاپ و منتشر کرده که با نگاه لیبرالیسم به مسئله حجاب و عفاف به درج مطالبی پرداخته که همخوانی با فرهنگ اسلامی ندارد.

اظهارات غیرکارشناسانه و غیرمنطقی و بدعت‌آمیز و موهن نسبت به مسئله حجاب و عفاف و ازدواج و زیر سوال بردن اقدامات قانونی نیروی انتظامی در طرح ارتقای سلامت اخلاقی که خواست مردم مسلمان است و نادیده گرفتن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگ در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جای جای این نشریه به چشم می‌خورد که نوعی تسامح و تساهل فرهنگی، توجیه و چراغ سبز بدحجابی در فضای کشور است.

در شرایطی که ملت‌های مسلمان و زنان باایمان از سراسر جهان با تکیه بر ارزش‌های اسلامی فریاد بر سر مستکبران و حاکمان خودکامه بلند کرده‌اند و چادر به عنوان یک نماد جهادی اسلامی در جهان مطرح است، نشر مطالبی از آنچه اشاره شد، به وسیله یک روزنامه دولتی با اهداف خاص انحرافی و با سوءاستفاده از بیت‌المال به هیچ وجه با روح انقلاب اسلامی و مصالح نظام اسلامی سازگار نیست.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن مواضع این ویژه‌نامه و احترام به جامعه بانوان محترم ایران اسلامی از اقدام دادستانی تهران حمایت کرده و خواستار برخورد قانونی با آن هستیم.

*




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا