.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 232
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1446002
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 1:29 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/5/25 ساعت 7:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

وزیر نفت خطاب به کسانی که وزارتخانه متبوعش را متهم به گرانفروشی نفت در بورس می‌کنند، گفت: قیمتهایی که ما در بازار ارائه می‌کنیم براساس قیمتهای متعارف است، ضمن اینکه خود بورسی‌ها باید بتوانند کارهای مربوط به فروش نفت را در بورس انجام دهند.

رستم قاسمی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین اقدامات انجام شده توسط وزارت نفت برای چهارمین عرضه نفت خام در بورس، گفت: انشاء الله این کار در روزهای آینده انجام خواهد شد.

وزیر نفت در این ارتباط که به نظر شما چرا در 3 عرضه گذشته نفت خام در بورس، معامله انجام نشده است؟ اظهار داشت: ما در حال عرضه نفت خام در بورس هستیم، اما باید برای آن مشتری پیدا شود.

وزیر نفت همچنین در ارتباط با نشستی که در روز دوشنبه هفته جاری بین مسئولان بورس و وزارت نفت پیرامون تعیین تکلیف وضعیت عرضه نفت خام در بورس برگزار شده است، اظهار داشت: من در این زمینه جلسه‌ای نداشتم اما ممکن است مدیرعامل شرکت ملی نفت این نشست را برگزار کرده باشد.

قاسمی در پاسخ به این پرسش که مسئولان بورس دلیل عدم موفقیت در عرضه نفت خام در 3 مرحله گذشته را متوجه وزارت نفت می‌دانند و معتقدند که وزارت نفت در این زمینه نتوانسته است یک قیمت منطقی برای عرضه اعلام کند، با رد این موضوع تصریح کرد: قیمتهایی که ما در بازار ارائه می‌کنیم، طبق قیمتهای متعارف است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما با همین قیمتها ( قیمتهایی که برای عرضه نفت خام در بورس مطرح شده است) نفت خام را به فروش می رسانیم. وزیر نفت تاکید کرد: در هر حال خود بورسی‌ها باید بتوانند کارهای مربوط به فروش نفت را در بورس انجام دهند.

پیش از این، محمدرضا پور ابراهیم رئیس هیئت مدیره بورس کالای ایران گفته بود: بزرگترین مانعی که باعث شکست و عدم موفقیت در عرضه نفت در بورس می شود، نبود عزم و اراده جدی در بدنه کارشناسی وزارت نفت برای نهایی شدن این کار است که امید است با حضور وزیر جدید نفت فروش نفت با موفقیت به سرانجام برسد.

قرار است در روزهای آینده چهارمین عرضه نفت خام در تالار بین المللی بورس کیش با قیمت 105 دلار و 31 سنت انجام شود.

در این دوره از عرضه نفت خام، یک میلیون بشکه نفت خام فوب خارک از طریق این تالار بین المللی عرضه می‌شود. با وجود رقابت دو خریدار در هفته گذشته، سومین عرضه نفت خام به سرانجام نرسید.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا