.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 266
  • بازدید دیروز : 497
  • کل بازدید : 1449139
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 11:19 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/5/15 ساعت 11:21 ص نویسنده : ایمان احمدی

صندوق

 مسئله به هیچ وجه اتفاق کوچکی نبود. آنها از شبکه ای بزرگ برخوردار شده بودند و با استفاده از موقعیتی که بودن در کنار دولت، این موقعیت را به آنها بخشیده بود توانسته بودند تا حدی هدف‌های خود را به پیش ببرند. لذا قرارگیری در مقام مقابله با این باند منحرف و افشای انحرافات مختلف آنها به هیچ وجه ممکن نبود مگر با برخورداری برخی خواص و قشرهای مردمی از بصیرت و غیرت انقلابی. که البته این امر مهم به فضل الهی محقق شد و اقدام انقلابی اصولگرایان واقعی نتیجه مهمی را به منصه ظهور رساند. 

در موقعیت کنونی، عمده افکار عمومی و قشرهای مختلف جامعه با منش، رفتارها و تفکرات گروه انحرافی و چهره های آن آشنا شده اند و هیچ کس نیست که آنها و تخلفاتشان را نشناسد. اما نکته مهمی که وجود دارد چشم دوختن گروه انحرافی به آوردگاه مهمی به نام انتخابات است. 

اخباری موثقی که در دست است حاکی از آن است که جریان انحرافی تلاش دارد در شهرستان ها با هزینه ها گزاف عده ای را به داخل مجلس بفرستد و از این طریق اکثریت مجلس را بدست آورد.

آنها منتظرند تا نتیجه تمام اقدامات خود را طی بیش از 6 سال گذشته، در انتخابات پیش رو درو کنند و از آن پیروزی احتمالی برای خود، پله های بعدی را بسازند. 

مردم باید بدانند که جریان انحرافی و گروه غلط! برای این عرصه حساس خواب های شومی دیده است که اگر بیداری مردمی در کنار روشنگری‌های خواص، هم‌ افزایی مطلوبی نداشته باشد، نتیجه تلخی عاید صاحبان اصلی انقلاب که مردم اند خواهد شد. 

در واقع، جریان انحرافی، در انتخابات پیش رو ممکن است به هر دستاویزی متمسک شود تا بتواند کاندیداها یا نمایندگانی را از آن خود کند. و این خواسته که نتیجه آن جز به خطر افتادن جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی نخواهد بود، خنثی نمی شود مگر آنکه مردم ما، با بیداری و بصیرت خود جلوی آن را بگیرند. 

اینک نوبت آنهاست که پس از روشنگری و تبیین های صورت گرفته توسط خواص و چهره های مبرّز و دلسوز انقلاب و کشور، تکلیف خود را در قبال گروه انحرافی انجام دهند. 

قشرهای مختلف مردم باید بدانند که تعیین مرز تمام کاندیداهای انتخابات مجلس نهم با گروه انحرافی یک ضرورت مهم است. 

ضرورتی که هیچ یک از ما نباید آن را فراموش کنیم. در واقع کاندیداهایی که مطمع گروه انحرافی قرار گرفته اند شاید بتوانند در مورد تمامی مقولات روز جامعه موضعی مزوّرانه اتخاذ کنند اما اعلام ضدیّت با گروه انحرافی، تفکراتش و چهره هایش، مسئله ای است که آنان را در مظان پاسخگویی همیشگی نسبت به مقوله ای به نام "انحراف" قرار خواهد داد. 

تنها با احتیاط در این مسئله است که می توان مهره های سفید و خاکستری گروه انحرافی را شناسایی و آنها را در رسیدن به اهداف غلطشان ناکام گذاشت. 

در حقیقت، خطری که به واسطه حضور اینان، مجلس و در ادامه کشور را تهدید می کند، آنچنان است که برخی بزرگان و چهره های متفکر نظام نیز معتقدند، شاید یکی از بزرگترین خطراتی باشد که طی 32 سال گذشته کشور را تهدید کرده است. 

و این خطر بزرگ جز با هوشیاری مردم و اهتمام قشرهای مختلف جامعه در جلوگیری از ورود عوامل گروه انحرافی به مجلس شورای اسلامی محقق نخواهد شد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا