.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 68
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459822
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 12:9 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/5/8 ساعت 12:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

نشست مشترک هیئت دولت و مسئولان اجرایی کشور که چهارشنبه با حضور استانداران، معاونین و 2 نفر از مسئولین اجرایی هر استان در محل مجلس سابق برگزار گردید، دارای حواشی جالبی بود.

اولین سخنران این جلسه محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور بود که سخنانش با تعریف و تمجید فراوان از رئیس‌جمهور همراه بود.

استانداران مرکزی، یزد، اصفهان و بوشهر در مورد مشکلات طرح هدفمندی یارانه‌ها سخن گفتند که رئیس‌جمهور پس از این سخنان به آنها گفت: "من انتظار داشتم نسبت به مسائل کلان‌تر حرف بزنید"! بعد از استانداران، ثمره هاشمی گفت: "این طرح هدفمندی یارانه‌ها صرفاً ایده آقای احمدی نژاد بوده است و نتیجه پیگیریهای ایشان بوده است." که البته این سخنان ثمره هاشمی لبخندی را بر لبان احمدی نژاد نشاند!

پس از سخنان ثمره هاشمی، احمدی نژاد در سخنرانی 2 ساعته بار دیگر مدیریت امام زمان علیه السلام را مطرح کرد و گفت: 3 دلیل برای موفقیت این طرح وجود دارد اینکه دولت خوب کار کرده، اعتماد مردم و در نهایت مدیریت امام زمان(عج) از عوامل موفقیت این طرح بوده است. براساس همین گزارش، احمدی نژاد همچنین خطاب به حاضرین گفت: شما برای خدا کار کنید هر کس و هر عالمی هم مخالفت کرد شما اهمیتی ندهید خدا همه را جارو می‌کند و به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

بعد از احمدی نژاد استاندار گیلان سخنرانی کرد و در جمله‌ای تاریخی گفت: قبلاً دنیا ایران را به کوروش کبیر می‌شناختند ولی الان به "محمود کبیر" می‌شناسند!

البته احمدی نژاد به این سخنان نیز اعتراضی نکرد! اسفندیار رحیم مشایی در این جلسه حضور داشت و وقتی دوربین‌های خبرنگاران وارد جلسه شدند مشایی جلسه را ترک کرد. احمدی نژاد وقتی در مقام ریاست جلسه قرار گرفت از بقایی خواست که کنارش بنشیند و به طعنه گفت: "البته هر کس کنار ما بنشیند دستگیرش می‌کنند"!




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا