.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 93
  • بازدید دیروز : 759
  • کل بازدید : 1450313
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/17    ساعت : 4:24 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:21 ع نویسنده : ایمان احمدی


آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز طی سخنانی در مراسم افتتاح مجتمع فولاد عجب‌شیر و بناب با اشاره به اجرای موفق هدفمند‌کردن یارانه‌ها از فعالیت‌های اقتصادی دولت تشکر کرد و گفت: گزارش‌هایی که در مورد گرانی پیش آمده در قبض گاز و برق به ما می‌رسد که موجب گلایه‌هایی از سوی مردم به ما شده است که به تبع این گرانی‌ها سایر اجناس نیز با افزایش قیمت نیز روبرو بوده به همین دلیل از مسئولین می‌خواهیم که به این مسائل رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه در حضور رئیس‌جمهور از وزیر بازرگانی خواهش می‌کنیم که این موضوع گرانی گاز و برق را در کمیته هدفمندی مطرح کنند اظهار داشت: از جانب مردم آذربایجان بگویید که این افزایش قیمت در گاز و برق روند زیادی داشته که امیدواریم شیب معتدلی را در پیش بگیرید چرا که افزایش قیمت گاز و برق، افزایش قیمت سایر اجناس را نیز به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به حدود تورم در بحران اقتصاد جهانی تأکید کرد: مردم توجه زیادی به این موضوعات ندارند از این رو خواستار در پیش گرفتن سیاستی تعدیلی در افزایش قیمت گاز و برق هستند.

آیت‌الله شبستری همچنین یادآور شد: متولیان مساجد نسبت به افزایش قیمت گاز گله دارند که ما جوابی برای آنها نداریم بنابراین اگر این موضوع اصلاح شود از شما ممنون می‌شویم




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا