.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 490
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449951
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 5:22 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/3/23 ساعت 6:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

«نه آن روز که برای انتخاب شخصی زحمت کشیدیم تحت تاثیر بودیم و نه امروز تحت تاثیر هوچی گری‌ها و تبلیغات منفی قرار می‌گیریم بلکه در هر زمان هر چه که احساس کنیم تکلیف است با تمام توان انجام داده ولو با وظیفه و تکلیف سابقمان جور نباشد.»

‌های گذشته در خصوص برخی از رفتارهای رییس جمهور برای بسیاری از کسانی که اصلی‌ترین حامیان احمدی نژاد بوده‌اند غیر قابل پذیرش بود و هنوز هم بسیاری از ما علی رغم تاکیدات چندباره احمدی نژاد مبنی بر حرکت بر مدار و محور رهبر معظم انقلاب، دلمان آرام نگرفته و همچنان از اعتماد بیش از اندازه و غیر منطقی احمدی نژاد نسبت به تیم مشایی دغدغه مند، نگران و عصبانی هستیم. در این بین اما بسیاری از جریانات همسو با فتنه و بویژه خواص مردود که در انتخابات 88 و بعد از آن تا مدت‌ها به صورت رسمی و غیر رسمی از فتنه گران حمایت کردند، تلاش می‌کنند تا با داغ کردن موضوع مشایی و فراموشی عمومی مسائل آن ایام موجی از تردید را در دل نیروهای اصیل انقلاب بیفکنند. نیروهایی که دیروز بر اساس تکلیف خود در برابر فتنه ایستادند و در انتخاب بین فتنه گران مورد حمایت استکبار و احمدی نژاد، صحیح ترین گزینه را انتخاب کردند و امروز هم وظیفه خود می‌دانند برای حفاظت از رایی که دادند در برابر برخی انحرافات بایستند.

‌گردیم، از شهریور سال 87 که طرح وحدت ملی توسط حلقه اجرایی هاشمی رفسنجانی و از زبان یاران او کلید خورد تا همایش وحدت ملی علی لاریجانی در صحن علنی مجلس هشتم که با حضور اعضای نهضت آزادی و خاتمی و فتنه گران مجلس ششم رقم خورد و تا اتحاد همه جریانات مسأله دار وضد ولایت در کنار موسوی، صف بندی دشمن در حمایت از رقیبان احمدی نژاد خیلی روشن بود. حتما گزارش تلویزیون اسرائیل را از یاد نبرده اید که گزارشگر آن با تاکید و البته بر خلاف تمام دوره‌های قبل یادآور می‌شد که در روز 22 خرداد همه باید بر سر صندوق‌های رای حضور یابند و به هر یک از سه کاندیدای دیگر رای دهند الا احمدی نژاد! برای اولین بار در طول 30 سال گذشته، در انتخابات سال 88 بود که رسانه‌های بیگانه با تمام قوا از مردم خواستند تا در حوزه‌های رای گیری حضور پیدا کنند و رای دهند اما فقط به موسوی! برای اولین بار بود که تمام رسانه‌های بیگانه از BBC و VOA و الجزیره و تلویزیون منافقین و شبکه‌های سلطنت طلب تا تلویزیون اسرائیل در حمایت از یک کاندیدای انتخاباتی ما حمایت می‌کردند! برای اولین بار بود که از رییس جمهور آمریکا و فرانسه و آلمان و ایتالیا تا شیخ نشینان منادی اسلام آمریکایی در حاشیه خلیج فارس و ملک عبدالله آل سعود از یک کاندیدای انتخاباتی حمایت می‌کردند! برای اولین بار بود که از سلطنت طلبان و تجزیه طلبان و کمونیستها تا ربع پهلوی و منافقین ملعون از یک کاندیدای انتخاباتی حمایت می‌کردند! کار رسید به حمایت فاحشه‌ها و رقاصه‌های دوره طاغوت تا مجالس مد لباس‌های نیمه عریان در حالی که شال سبز بر سر و گردن این مدل‌های فساد و فحشا پیامی بود برای رای به موسوی!
‌ای باید انجام می‌دادند همانطور که انتقاد از احمدی نژاد و حتی هشدارهای تنبّه آور به او به دلیل برخی از رفتارهای نشأت گرفته از غرور و بزرگ بینی در برابر ولایت نیز درست ترین رفتار ما در سال 90 است. این ما نیستیم که باید پشیمان باشیم بلکه این خواص مردود هستند که باید همچنان به ما پاسخ دهند که چرا در بحبوحه کودتای سبز در مسیر رهبر و مقتدای خود گام برنداشتند و از شدت بغض نسبت به رقیب سیاسی سال 84 خود، همدست دشمن شدند و امروز هم همچنان در همان بغض و کینه گرفتارند و بر خلاف تدبیر رهبری اصرار بر هُل دادن احمدی نژاد به پرتگاه اعتماد به عناصر ناباب دارند.



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا