.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 350
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449811
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 1:25 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/3/23 ساعت 1:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از استانداران جزئیات نحوه امضا جمع کردن استاندار سابق فارس برای بیانیه حمایت از جریان انحرافی در ماجرای وزیر اطلاعات را توضیح داد.
به گزارش جهان وی به «رجانیوز» گفت: بیانیه اولیه ای که با عنوان بیانیه استانداران سراسر کشور در خصوص حمایت از دولت مردمی و خدمتگزار برای امضا به استانداران داده شد، تمرکز بر دفاع از دولت و شخص رئیس جمهور بود که برخی از استانداران همان بیانیه رانیز به دلیل وجود شائبه تقویت جریان نفوذی دولت به خاطر شرایط زمانی امضا نکردند. برخی از استانداران نیز این بیانیه را امضا کردند اما پس از رسانه ای شدن متن نهایی بیانیه معلوم شد احمدزاده که برای جمع آوری امضاها پیشقدم بود، بیانیه دیگری را که در آن حمایت از جریان نفوذی کاملا غلیظ بود و از تعابیری مانند «تخریب منسوبین رئیس جمهور» و «تضعیف عناصر زلال و پاک» به نفع این جریان استفاده شده بود، به عنوان متن نهایی آماده کرده است.
وی با بیان اینکه برخی از استانداران امضاکننده، اساسا بیانیه دوم را ندیده بودند و ظاهرا امضای آنها از روی بیانیه اول اسکن شده و در ذیل بیانیه دوم درج شده است، ادامه داد: به هرحال، پروژه امضا گرفتن از استانداران در حمایت از جریان نفوذی ناکام ماند و با همه جعل و تهدید و تطمیع، نصف استانداران کشور نیز حاضر به امضای بیانیه نشدند. و بعدها بسیاری از امضاکنندگان، با آگاهی از ماجرا امضای خود را پس گرفتند




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا