.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 187
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448009
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 7:38 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/3/18 ساعت 4:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

زهره الهیان عصر سه شنبه در نشست هفتگی جمعیت حامیان ولایت که در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی برگزار شد با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی گفت: پس از ارتحال امام خمینی(ره) ، رهبری مقام معظم رهبری تمامی برنامه ها و نقشه های دشمنان علیه نظام اسلامی  را خنثی کرد، ضمن آنکه معظم له از معنویت، تقوا و درایت خاصی برخوردار هستند

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: فتنه 88 با درایت و رهبری مقام معظم رهبری خنثی شد و از سوی دیگر شاهد و ناظر آنیم که در کشورهای منطقه الگوی انقلاب اسلامی ایران به صورت جدی در این کشورها دنبال و پیگیری می شود چرا که نظام اسلامی بر اساس ولایت فقیه تعریف شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین به انتقاد از جریان انحرافی پرداخت و با بیان اینکه این جریان جایگاه ولایت فقیه را هدف گرفته است اذعان داشت: در فتنه 88 نیز فتنه گران به جایگاه ولایت فقیه هجوم آوردند به طوری که دیگر مسئله انتخابات مطرح نبود از این رو در حال حاضر نیز جریان انحرافی جایگاه ولایت فقیه را هدف گرفته است ضمن آنکه این جریان از هم اکنون برنامه های تبلیغاتی خود را برای انتخابات مجلس نهم کلید زده است.

الهیان خطاب به اعضای جمعیت حامیان انقلاب افزود: باید با بصیرت مردم را از برنامه های جریان انحرافی روشن کرد تا بدین وسیله نیروهای ارزشی و اصولگرا در انتخابات مجلس آینده پیروز شوند و اکثریت کرسی ها را از آن خود کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه سخناش به حمایت نیروهای انقلاب از دولت اشاره کرد و اذعان داشت: نیروهای ارزشی به شرطی حمایت خود را از دولت ادامه خواهند دادکه قوه مجریه در مسیر ولایت فقیه و با آهنگ ولی فقیه حرکت کند.

وی همچنین به برنامه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی پرداخت وگفت: دشمنان در پروژه جدیدی مسئله حقوق بشر در ایران را مطرح کردند و با تمام قوا این مسئله را دنبال و پیگیری می کنند تا بتوانند ایران را در مجامع بین المللی در حوزه حقوق بشر ضعیف نشان دهند.

الهیان گفت: در این راستا شیرین عبادی و مریم رجوی فعالیت های خود را آغاز کرده اند تا بتوانند به نظام خدشه ای وارد کنند اما این پروژه نیز به شکست خواهد انجامید.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به عملکرد جریان فتنه در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و با بیان اینکه این جریان نیز همانند جریان انحرافی برای انتخابات مجلس آینده برنامه هایی را در طراحی کرده است، افزود: جریان فتنه در صدد است با مهره های سفید وارد انتخابات شود تا حداقل بتوانند نامزدهای ناشناخته خود را در صحنه انتخابات وارد کند، از این رو باید کنشگران مسائل سیاسی با دقت عملکرد این جریان ها را بررسی کنند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا