.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 351
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448173
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 10:36 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/3/18 ساعت 9:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

فتنه

سایت بالاترین که هراز گاهی به تحلیل و بررسی شکست جنبش سبز می پردازد، طی مطلبی با عنوان «جنوب شهر حلقه گمشده جنبش سبز در راهپیمایی های اعتراضی»، به تخطئه جنبش سبزی ها! می پردازد که چرا تاکنون به فکر جنوب شهر نیفتاده بودند و می نویسد: «چرا در اعلام مسیرهای راهپیمایی های اعتراضی، جنوب شهر فراموش شده است!؟ باید بعد از 22 خرداد بر روی مناطق مختلف جنوب شهر کار کرد. شاید زمان ببرد ولی با توجه به نارضایتی مردم این مناطق از وضعیت اقتصادی، جواب خواهیم گرفت. راهپیمایی ها علاوه بر مرکز و شمال شهر باید در خیابانها و میدانهایی از جنوب شهر هم تعریف گردند تا با فعالیت تبلیغی فعالان جنبش در این نقاط، بتوان مردم زیادی را به صحنه آورد.»
بالاترین فراموشی جنوب شهر تهران را ضرر جنبش دانسته و در حالی که عناصر ضدانقلاب بعد از مرگ فتنه از تجمع اعتراضی در تهران عاجز مانده اند در ادامه می نویسد: «علاوه بر جنوب شهر در شهرهای اطراف تهران هم می توان برنامه ریزی کرد. برای مثال ورامین یکی از شهرهایی است که نیروی سرکوب زیادی به تهران ارسال می کند[!]. چرا نتوانیم در یکی از خیابانهای اصلی دو شهر ورامین و قرچک هم برنامه داشته باشم تا این شهرها هم کم کم در زمینه اعتراض فعال گردند.»
بالاترین در پایان برای تحقق این طرح پیشنهادی، نوشت: «به نظرم می توان برنامه های هفتگی مشخصی در حداقل صد نقطه تهران تعریف کرد. به این ترتیب محل اعتراض نزدیک تر به محل زندگی مردم خواهد بود و تعداد بیشتری مشارکت خواهند نمود.»




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا