.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 313
  • بازدید دیروز : 362
  • کل بازدید : 1458749
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 2:17 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 90/3/15 ساعت 5:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

آخر هم مشخص نشد منظور محمود احمدی‌نژاد از شخصی که او را در مراسم سخنرانی جمعه شبش «رییس» خطاب کرد چه کسی بوده است. «مخلص آقای رئیس هم هستیم! نوبت شما هم میشود! من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم». این جمله‌ای است که وقتی رییس‌جمهور در مراسم جمعه شب سخنرانی‌اش در حرم امام خمینی با شعار و اعتراض گروهی از مردم روبه‌رو شد، با خنده خطاب به فردی گفت که هویت او قابل تشخیص نبود.
آخر هم مشخص نشد منظور محمود احمدی‌نژاد از شخصی که او را در مراسم سخنرانی جمعه شبش «رییس» خطاب کرد چه کسی بوده است.

«مخلص آقای رئیس هم هستیم! نوبت شما هم می‌شود! من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم». این جمله‌ای است که وقتی رییس‌جمهور با شعار و اعتراض گروهی از مردم در مراسم سخنرانی جمعه شب در حرم امام خمینی روبه‌رو شد، با خنده خطاب به فردی گفت که هویت او قابل تشخیص نبود.

به گزارش پارسینه، یک روز پس از این جمله حاشیه‌ساز احمدی‌نژاد، برخی سایت‌های خبری ادعا کردند منظور وی از آقای رییس، «سعید حدادیان» مداح اهل‌بیت بوده است.

حدادیان در پاسخ به پارسینه در همین رابطه این‌گونه توضیح داد: «من نه رییس ِ رییس‌جمهور هستم و نه ایشان مخلص من!»

او در ادامه? گفت‌و‌گوی کوتاهش با پارسینه گفت: «آن شب من اصلا در حرم امام (ره) نبودم و در مجلس روضه آیت‌الله خوشوقت حضور داشتم. از سوی دیگر پس از اتمام این مجلس به هیأتی دیگر در شرق تهران رفتم و پس از سخنرانی آقای حسینیان، نماینده? مجلس مداحی کردم.»

حدادیان افزود: «من اگر بخواهم حرفی به آقای رییس‌جمهور بزنم نیازی به این کارها ندارم، بلکه از تریبون خودم آن را اعلام خواهم کرد. کاری که تا کنون نیز آن را انجام داده‌ام و مشکلی هم نبوده است.»

گفتنی است در روزهای گذشته، فایل صوتی از سعید حدادیان منتشر شده است که حاوی اظهارات جنجالی او پیرامون رابطه? احمدی‌نژاد و مشایی بوده است. این فایل در حال حاضر در سطح وسیعی از طریق بلوتوث در گوشی‌های تلفن همراه انتشار یافته است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا