.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 186
  • بازدید دیروز : 759
  • کل بازدید : 1450406
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/17    ساعت : 9:41 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/2/28 ساعت 7:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

سایت ضد انقلابی خودنویس در واکنشی تند و صریح نسبت به سخنان دیروز محمد خاتمی خطاب به وی نوشت: «آقای خاتمی اگر بوی کباب شنیدید، خر داغ می‌کنند آقای عزیز، شاید بهتر است یادآوری شود که چه شد که این بلا بر سرمان آمد، چه شد که از اصلاحات بریدیم و انتخابات را تحریم کردیم؟ یادتان رفته! ما یادمان نرفته. دلیلش بی‌غیرتی شخص جناب‌عالی بود. دلیلش حرف‌هایی شبیه همین است که گفته ای.»
این سایت در ادامه افزود: «ببخشیم!!! چشم شما را هم بعدش میگذاریم رییس جمهور شوی، رهبر چطور است؟ با عبای شکلاتی. از هیچ چیزی نمی‌گذریم آقای خاتمی، روزهای بعد از انتخابات همه به هم می‌گفتند اگر خاتمی به جای موسوی بود نتیجه را قبول می‌کرد و فوقش هم کمی گریه.ما در مورد شما فقط یک باراشتباه کردیم. جناب خاتمی ما که هیچ لااقل از موسوی و کروبی خجالت می‌کشیدی.»
خودنویس در پایان نوشت: «خاتمی عزیز شما از اول هم سبز نبودی، لطفی کن و تبری بجوی، رییس جمهور سابق که روزی امید زیادی به تو بسته شد، امروز مارا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.»
شایان ذکر است خاتمی در پی نا مساعد دیدن اوضاع، بر پا فشاری بر سر مواضع پیشین خود در بخشی از سخنان ریا کارانه خود گفته بود که، اگر ظلمی شده است که شده است همه بیاییم عفو کنیم و به آینده نگاه کنیم و اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود و ملت هم از ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می‌گذرد و آن وقت همه به آینده بهتر رو خواهیم آورد.

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا