.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 129
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460054
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 5:12 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/2/23 ساعت 5:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

مشائی

مشایی منتقدان جریان انحرافی و برخی اقدامات رئیس جمهور را که طیفی بزرگی از علما، نمایندگان مجلس و تشکلهای سیاسی و دانشجویی هستند، به "دروغ پردازی"، "فریب کاری" و "خیال بافی" متهم و عنوان کرده که برداشت منتقدان از سکوت ده روزه رئیس جمهور "غلط" و "شتابزده" بوده است.

اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور پس از چند هفته سکوت پیرامون اتهامات مختلفی که درباره او مطرح شده، با خبرگزاری تحت مدیریت یکی از یاران نزدیکش(علی اکبر جوانفکر) به گفت وگو پرداخت و ضمن رد همه اتهامات و اهانت به شخصیت ها و علمای منتقد، سخنان جالبی را بیان کرد.
 
مشایی که علاوه بر اتهام بی توجهی به دستورات ولی فقیه، متهم به تحریک رئیس جمهور درمخالفت با برخی احکام و فرامین رهبر معظم انقلاب است، به دنبال ناکامی در اجرای پروژه یک دست سازی کابینه با هوشمندی رهبر معظم انقلاب، در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد که به ولایت فقیه اعتقاد دارد و از آن تبعیت می کند.

وی با بیان اینکه تبعیت از ولی فقیه از لوازم اعتقاد به غیبت امام عصر(عج) است، اظهار داشته که "آقای احمدی نژاد و همکارانش در دولت، همواره التزام عملی خود را به ولایت فقیه، اثبات کرده اند و در این مسیر از امتحانات متعدد و سخت، سرافراز بیرون آمده اند. با قاطعیت می گویم که هیچکس به اندازه آقای احمدی نژاد التزام نظری و عملی خود را به ولایت فقیه به اثبات نرسانده است، اما بعضی ها که موفقیت دولت را برنمی تابند و هرگز نتوانسته اند مدیریت برجسته رئیس جمهور را ببینند، سعی کرده اند به شیوه های مختلف زمینه تضعیف دولت را فراهم کنند. آنها برای کسب قدرت و منفعت، به اختلاف دامن می زنند و چه بخواهند و چه نخواهند عملا بر اساس سناریوی حاکمیت دوگانه بازی می کنند."

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین "بنا به دلایلی" که آنها را بیان نکرد گفته است که "در شرایط فعلی قصد پاسخگویی به شبهات" را ندارد.
 
مشایی در عین حال منتقدان جریان انحرافی و برخی اقدامات رئیس جمهور را که طیفی بزرگی از علما، نمایندگان مجلس و تشکلهای سیاسی و دانشجویی هستند، به "دروغ پردازی"، "فریب کاری" و "خیال بافی" متهم و عنوان کرده است: من این طور برداشت کرده ام که برخلاف عده ای که فقط اهل شعار و ادعا هستند، نگاه و رابطه آقای احمدی نژاد نسبت به مقام معظم رهبری، ویژه است. اتفاقا درک روشن، دقیق و عالمانه رئیس جمهور از جایگاه و شان و منزلت ولایت فقیه و خلوص او در دفاع از رهبری و ولی فقیه بسیار ذیقیمت است. 

وی بدون بیان علت اقدامات سوال برانگیز و جنجالی خود از جمله در ماجرای مردم اسرائیل، سازمان حج و زیارت، برگزاری همایش هایی با حضور برخی افراد ضدانقلاب، هزینه میلیاردها تومان بودجه به اسم توسعه فرهنگی و باوجود ابراز نگرانی رهبر انقلاب، عزل و نصب های نگران کننده در هیئت دولت و سایر بخش های قوه مجریه و... عنوان کرده است که "برای اینجانب و همه اعضای دولت و قاطبه خدمتگزاران، همین درک و فهم و همین خلوص و شجاعت در دفاع از حریم ولایت و رهبری افتخار است."
وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از علت ورود پرحجم خواص به این صحنه و بیان عبارات تند علیه رئیس جمهور چیست؟، برداشت منتقدان از سکوت ده روزه رئیس جمهور را "غلط" و "شتابزده" دانسته و گفته است: این موضوع در آینده قابل بحث است و واقعیات زیادی باید گفته شود. در هر حال بعضی خواص به علت برداشت غلط از سکوت چند روزه رئیس جمهور، به صورتی شتابزده واکنش نشان دادند و منویات درونی خویش را بروز دادند. آنها انتظارات و درک نادرستی از مسایل دارند و به دلیل واکنش های شتابزده، دستشان پیش ملت رو شده و در آینده ، واقعیاتی از علت این هجمه ها علیه رئیس جمهور روشن خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به این سوال که "اهداف پنهان و ناگفته این هجمه ها را در چه چیزی می دانید؟"، بدون تفکیک منتقدان و دلسوزان داخلی از دشمنان بیرونی، تلویحان آنان را هم به تلاش برای القاء نا کارآمدی حکومت دینی متهم و بیان کرده است که "محور اصلی تبلیغات دشمنان این ملت و مخالفان انقلاب و کشور، همیشه آن بوده که نظام را ناکارآمد نشان دهندبه همین علت آقای احمدی نژاد از آن جهت خار چشم دشمنان شده که توانسته است به روشنی به دنیا نشان دهد مفهوم بازگشت به آرمانهای امام و ارزشهای انقلاب ، ساخت و پیشرفت همه جانبه کشور است. یعنی پیشرفت روز افزون کشور و افزایش امید در ملت بزرگ ایران ، نشانه بارز کارامدی نظام است. کسی تردید ندارد که این هوشمندانه ترین شیوه دفاع از کیان رهبری و حریم ولایت است. این همان عهدی است که آقای احمدی نژاد با شهیدان و امام شهیدان بسته است. عهدی که هرگز گسسته نخواهد شد. ما هم بر همین عهدیم. در این راه نه بازگشتی است و نه ترسی از حمله دشمن و نه ملالی از شماتت و تهمت وا فترای ناجوانمردان. ما همواره بر عهد و پیمان خود با ولایت باقی خواهیم بود."




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا