.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 127
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460052
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 4:58 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/2/23 ساعت 5:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

سردار حسین همدانی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در رزمایش بزرگ فاطمیون که صبح امروز با حضور گردان‌های بسیجیان ناحیه حمزه سیدالشهداء (ع) در پادگان قدس تهران برگزار شد، گفت: این تجمع پیام دارد و پیامش عملی است نه شعاری. امروز پیام بسیجیان این است که ای امام و ای رهبر ما تا آخرین لحظه‌ عمرمان زیر چتر ولایت تحت فرمان شما همانطور که فرمودید اجازه انحراف جریان انقلاب را نمی‌دهید، می‌گوییم ما هم آماده‌‌ایم و امروز جمع شدیم تا عملا به شما لبیک بگوییم

وی ادامه داد: آنها که به دنبال ضربه زدن به نظام هستند بدانند بسیجیان آماده‌تر نسبت به گذشته همچنان در مسیر انقلاب و حافظ آن هستند و بسیج همواره از ابتدا در مسیر ولایت قدم برداشته است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به تشکیل بسیج نوزادان گفت: پیام بسیج نوزادان این است که ما به دشمنان اعلام می‌کنیم می‌خواهیم آینده را بسازیم و این کودکان بهتر از ما از این نظام و انقلاب پاسداری خواهند کرد.

همدانی در ادامه سخنانش اظهار داشت: از ابتدای شروع انقلاب جریان انحرافی با انجام توطئه‌ها شروع شد و امام (ره) هم گفت "اگر تنها هم باشم در مقابل جریان انحرافی می‌ایستم. "

همدانی افزود: مدلی که ملت ما در جنگ تحمیلی و پس از آن به دنیا ارائه کرد مدل مقاومت است و امروز می‌بینیم که در کشورهای منطقه از این مدل استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما در زمان جنگ تحمیلی با دست خالی جنگیدیم، تصریح کرد: ما در زمان جنگ تحمیلی دلار و پول نقد را برای خرید موشک به کشورهای دیگر می‌دادیم ولی آنها می‌گفتند ? ماه بعد این تسلیحات را به شما می‌دهیم و ما با این شرایط می‌جنگیدیم و نیروهای حزب الله لبنان نیز تجربه کرده‌اند که ما در زمان جنگ چکار می‌کردیم.

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به حضور ارتش آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با اشغال دو کشور همسایه ما، دو پادگان نظامی در اطراف ایران ایجاده کرده‌اند و دریای عمان و خلیج فارس محل ناوگان‌های آنها شد. آنها فکر می‌کردند با این کار می‌توانند ما را بترسانند در حالی که اشتباه می‌کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: دشمن با انجام عملیات روانی می‌خواهد بگوید خیزش ملت‌های منطقه کار آمریکایی‌ها است در حالی که جهان سرمایه‌داری به دنبال منافع خود است و از این کارها انجام نمی‌دهد. امروز می‌بینیم رفتار ملت‌های منطقه مانند رفتار ملت ما است و جاسوسان سیا وکشورهای استکباری تلاش می‌کنند شعارهای ملت‌های منطقه را از حالت اسلامی خارج کنند.

همدانی با اشاره به فتنه سال ?? گفت: دشمن امید بسته بود که با فتنه ?? کار نظام را تمام می‌کند ولی بسیجیان در مقابل آنها ایستادند و بی بی سی که سخنگوی اردوگاه شیاطین است اعلام کرد تا این بسیجیان در نظام هستند پیروز نخواهیم شد. بسیجیان ما از یک فتنه بزرگ که بسیاری از نخبگان و خواص گرفتار گرد و غبارش شده‌اند و راه را گم کرده‌اند، سرافراز بیرون آمدند.

وی ادامه داد: بسجیان راه را گم نکرده‌اند چون شاخص داشته‌اند و آن شاخص ولی فقیه است. کارنامه بزرگتر بسیجیان نسبت به دفاع مقدس، جنگ ? ماهه علیه فتنه ?? بود.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه فتنه در سال ?? نیز ادامه داشت، اظهار داشت: بسیجیان در این سال هر ?? روز یک ماموریت انجام دادند و تحلیل دشمن این بود که بسیجیان خسته می‌شوند در حالی که آنها پیروز میدان بودند.

همدانی با تاکید بر اینکه دشمنان داخلی از دشمنان خارجی خطرناک‌تر هستند، افزود: فرماندهی کل قوا در جلسات خود طرح صالحین را در اولویت کارهای بسیج قرار دادند. این طرح از طرح‌هایی است که بسیجیان را برای مقابله با دشمن در هر صحنه‌ای آماده خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه جذب بسیج با دادن آگهی صورت نمی‌گیرد، گفت: هر بسیجی باید یک دوست خود را جذب بسیج کند تا طبق رویکرد جدید ما، همه مردم عضو بسیج شوند.

پس از پایان سخنرانی سردار همدانی، گردان‌ها و یگان‌های حاضر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا