.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 91
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459845
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 2:44 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/1/18 ساعت 8:1 ص نویسنده : ایمان احمدی

چه جوابی بدهیم ؟ ایشان یک بار دیگر هم ما را متهم کردند، در آستانه انتخابات گفتند دولت یک میلیارد دلار تخلف کرده ، تمام دستاویز رقبای ما در انتخابات یکی این گشت ارشاد بود یکی هم یک میلیارد دلار آقای لاریجانی

صراط" در حالی که مقام معظم رهبری در روز اول فروردین و در بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) به مسئولین کشور و روسای قوا تذکر دادند که از مطرح کردن اختلافات خود در رسانه ها به شدت پرهیز کرده و مسائل و اختلاف سلیقه ها را در بین خودشان حل کنند، رئیس جمهور در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی خود که روز گذشته با حضور گزینشی رسانه ها صورت گرفت در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از خبرگزاری های دولتی اقدام به بیان مطالبی خلاف شان نشست خبری نمود .

به گزارش صراط نیوز خبرنگار کم سن و سال خبرگزاری پانا پس از قرار گفتن در جایگاه، سوالی عجیب و مشکوک را مطرح کرد . وی از رئیس جمهور پرسید: "آقای لاریجانی اخیرا دولت را متهم به تخلف کرده اند ، آیا شما نمی خواهید جوابی به ایشان بدهید؟"
دکتر احمدی نژاد در حالی که نشست خبری وی به طور زنده از شبکه خبر پخش می شد با خنده هایی معنا دار و یاد آوری مسائل انتخابات گذشته در پاسخ گفت:  "چه جوابی بدهیم ؟ ایشان یک بار دیگر هم ما را متهم کردند، در آستانه انتخابات گفتند دولت یک میلیارد دلار تخلف کرده ، تمام دستاویز رقبای ما در انتخابات یکی این گشت ارشاد بود یکی هم یک میلیارد دلار آقای لاریجانی . ما همان موقع هم گفتیم آقا اشتباه می کنید ، در حساب کتاب ها اشتباه کردید دولت کارش دقیق است تا شب انتخابات این را تو بوق کردند! بعد معلوم شد که اشتباهه! خوب حالا آمدند همان را به نوع دیگری تکرار کردند."
وی در حالی که سر خود را به نشانه ناراحتی تکان می داد با سوال دیگری از همان خبرنگار مواجه شد .
خبرنگار پانا دوباره پرسید: "شما نمی خواهید این را پیگیری حقوقی بفرمائید؟"
و رئیس جمهور محبوب باز هم با تبسم همیشگی اش پاسخ داد: "حالا پیگیری حقوقی بکنیم بالاخره  از کدام رئیس قوه به کدام رئیس قوه شکایت کنیم؟" 
احمدی نژاد در پایان خطاب به خبرنگار افزود : "آقا مارو به دردسر نیانداز بگذار کارمونو بکنیم!"
گفتنی است در حالی رئیس قوه مجریه پیرامون روسای دو قوه دیگر اینگونه اظهار نظر می کند که رهبر معظم انقلاب با تذکر و هشدار جدی به مسئولان سه قوه در خصوص طرح گله‌ها از یکدیگر در سطح افکار عمومی، فرمودند: "همه‌ى کسانى که به کشورشان علاقه‌مندند، به نظام مردم‌سالارى دینى - که مایه‌ى افتخار امروز ملت ایران است - علاقه‌مندند، باید با هم هماهنگى داشته باشند. مسئولین کشور هم همین جور؛ آنها هم باید سعى کنند اگر گله‌اى از هم دارند - که گاهى ممکن است این گله‌ها بحق هم باشد - این گله را در معرض افکار عمومى مطرح نکنند؛ این ضربه‌ى به اتحاد ملى است؛ این را همه توجه داشته باشند. من به مسئولین کشور به طور جد این را تذکر و هشدار میدهم. ممکن است مسئولین از هم گله داشته باشند - که همیشه بوده؛ از اول انقلاب که ما دست‌اندرکار مسائل بودیم، دیدیم؛ گاهى قوه‌ى مجریه از قوه‌ى مقننه، گاهى قوه‌ى مقننه از قوه‌ى قضائیه، گاهى قوه‌ى قضائیه از قوه‌ى مجریه گله‌هائى داشتند؛ طبیعت کار هم همین است، گله به وجود مى‌آید - ممکن است گله‌ها بحق هم باشد؛ اما این را نباید در عرصه‌ى افکار عمومى بیاورند، ذهن مردم و دل مردم را ناراحت کنند، مردم را مأیوس کنند؛ بین خودشان حل کنند. مهمترین مسائل دنیا با مذاکره قابل حل است؛ این مسائل جزئى اهمیتى ندارد. پس از انسجام قوا با یکدیگر، هماهنگى قوا با یکدیگر هم مهم است."
گفته می شود در برخی از نشست های خبری با حضور مقامات اجرایی مسئولین امر سوالات خبرنگاران را قبل از مطرح نمودن ملاحظه می نمودند . هنوز مشخص نیست که آیا در کنفرانس مطبوعاتی دیروز رئیس جمهور مردمی این اتفاق افتاده است یا خیر؟



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا