.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 75
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459829
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 1:15 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/1/18 ساعت 7:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

بحرین

مخالفان بحرینی در خارج از این کشور طی فراخوانی از برگزاری تظاهرات و فعالیت‌هایی اعتراض‎آمیز در کشورهای مختلف در جمعه آینده، برای اعلام همبستگی و حمایت از مردم بحرین خبر دادند.

مهمترین پیام این فعالیت‌ها، درخواست برای خروج نیروهای موسوم به سپر جزیره، رسوا کردن اقدامات رژیم بحرین در نقض حقوق شهروندان، و محکومیت سکوت دولت‌ها، سازمان‌ها و مجامع بین المللی اعلام شده است.

همچنین قرار است در جریان این فعالیت‌ها با محکوم کردن اشغال بحرین توسط نیروهای سپر جزیره و به‏ویژه نظامیان سعودی تاکید شود که مطالبات تظاهرات کنندگان و معترضان در بحرین سیاسی است و نه مذهبی.

در بیانیه مخالفان بحرینی خارج از کشور آمده است: ملت صلح‏جوی بحرین از 50 روز قبل درحال پرداخت هزینه درخواست حقوق سیاسی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با وجود جراحت‌هایی که بر پیکر ملت بحرین وارد شد و با وجود کشتارها، بازداشت ها و توهین‌ها به شهروندان صلح‏جو، مردم بحرین ایستادگی کردند و برای مطالبه حقوق اساسی خود سر تعظیم فرود نیاوردند.

مخالفان بحرینی خارج از این کشور با اشاره به توطئه های صورت گرفته برای متهم کردن مردم معترض به طایفه‏گری و فرقه‏گرایی، تاکید کردند: ملت‌های عربی و اسلامی این ظلم و اتهام را باور نمی کنند؛ حتی همپیمانان ما در داخل کشور با این دروغ پردازی ها فریب نمی خورند؛ مخالفان بحرینی به آگاهی و بیداری ملت‌ها و نخبگان ایمان دارند، آنها به‏خوبی می دانند که در بحرین انقلابی واقعی و عدالتجویانه و انسانی صورت گرفته است.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: با توجه به مطالبات عادلانه ملت بحرین که بصورت کاملا مسالمت آمیز بیان شده است، برای دفاع از مظلومیت آنها، از همه انسانهای بیدار و آگاه در دنیا می خواهیم در فعالیت‌های روز جمعه 9 آوریل برای اعلام همبستگی با ملت بحرین شرکت کنند.

مخالفان بحرینی خارج از این کشور تصریح کردند: ما در این لحظه تاریخی و سرنوشت‏ساز بر همه حقوق و مطالبات سیاسی ملت بحرین و گروه های سیاسی تاکید کرده و اعلام می کنیم که رژیم همه راهها را در برابر گفت‌وگو بسته است.

در این بیانیه با قدردانی از همه کسانی که به‏صورت سیاسی، رسانه‌ای و معنوی از ملت بحرین حمایت کردند، آمده است: ما به این حمایت‌ها افتخار می کنیم و در مقابل به همه دولت‌ها، سازمان های بین المللی و کسانی که از رژیم بحرین حمایت کردند می گوییم هنگامی که ببینند چگونه خون بر شمشیر پیروز می شود، مواضع خود را تغییر خواهند داد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما به‏عنوان مخالفان دوباره بر مطالبه حقوق مشروع خود از راه‌های مسالمت آمیز تاکید کرده و به حمایتمان از ملت بحرین از همه راه‌های مسالمت آمیز ممکن ادامه می دهیم.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا