.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 759
  • کل بازدید : 1450222
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/17    ساعت : 12:10 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

رسالت نوشت: میرحسین موسوی و زهرا رهنورد چهارشنبه شب گذشته در خانه مرحوم میراسماعیل موسوی (پدر میرحسین)‌ حضور یافتند. یکی از نزدیکان پدر میرحسین موسوی طی اظهاراتی ضمن اعلام این خبر افزود: در حین حضور سؤالات مختلفی از سوی اطرافیان از موسوی و رهنورد شد، اکثر پرسش ها در مورد وضعیت این دو بود که از موسوی و رهنورد پاسخ گرفتند که به طور کلی وضعیت عادی ای دارند.

این عضو خانواده پدری میرحسین گفت: آنها ناراحتی ای نیز از رفتار ماموران نداشتند.عضو خانواده میراسماعیل موسوی در ادامه این گفتگو با اعلام اینکه یکی از دختران موسوی به نام زهرا در مراسم تشییع و خانه پدر بزرگ خود حضور نیافته گفت: خانواده‌ پدری میرحسین انتقادات زیادی از عملکرد زهرا دارند او نه تنها با بی احترامی در مراسم خاکسپاری پدر بزرگ خود حضور نیافته بلکه سعی دارد به هر صورت که شده با زیر سؤال بردن عزت و صولت میراسماعیل از فوت وی سوء استفاده کرده و آن را به نفع جریانات سیاسی خارج کشور سیاسی کند.

این عضو خانواده‌ موسوی افزود: زهرا موسوی سعی دارد با رسانه های خارج از کشور ارتباط برقرار کند و به خبرسازی جعلی بپردازد و مسائل عادی خانوادگی را به مسائل سیاسی تبدیل کند به همین دلیل در خانواده پدری مورد انتقاد قرار گرفته است




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا