.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1459929
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 12:46 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/1/11 ساعت 6:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

به نوشته رویترز عربی الشیخ محمد السالم الصباح وزیر خارجه کویت مدعی شد: در تمام این سالها ما جز خیر و خوبی به کشور همسایه مان ایران نرساندیم اما حالا می بینیم که نیروهای سپاه این کشور با قرار دادن یک شبکه جاسوسی قصد ضربه زدن به امنیت ما را دارند که مسئولان ایرانی باید بیشتر در این مسئله بررسی داشته باشند

وزیر امور خارجه کویت که برای در امامن ماندن کشورش از موج بیداری جهان اسلام دست به هر ترفندی می زند، اعلام کرد:  نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در شبکه جاسوسی کشف شده در کویت دست دارند و در پی آن سه دیپلماتیک ایرانی نیز اخراج شدند.

به نوشته رویترز عربی الشیخ محمد السالم الصباح وزیر خارجه کویت مدعی شد: در تمام این سالها ما جز خیر و خوبی به کشور همسایه مان ایران نرساندیم اما حالا می بینیم که نیروهای سپاه این کشور با قرار دادن یک شبکه جاسوسی قصد ضربه زدن به امنیت ما را دارند که مسئولان ایرانی باید بیشتر در این مسئله بررسی داشته باشند.

بر اساس این گزارش دولت کویت مدعی شده یک شبکه جاسوسی ایرانی را کشف کرده اند و دو  ایرانی و یک کویتی را نیز به اتهام جاسوسی محکوم به اعدام نموده اند و در اثر آن سفیر کویت را نیز از تهران فرا خواندند.

اگرچه هدف از طرح این ادعای سراسر کذب مسئولین کویتی بخوبی بر همگان واضح است و نوعی فرار به جلو برای نسبت دادن اعتراضات احتمالی آتی این کشور به ایران محسوب می شود، امّا یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان دیروز گفت: این موضوع هیچ گونه ارتباطی با جمهوری اسلامی ایران و یا اعضای سفارت کشورمان نداشته و انتساب چنین ادعایی به ایران از سوی مقامات کویت غیرمسئولانه است.

وی افزود: به هنگام طرح ادعای کشف این شبکه در سال گذشته نیز وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شدیداً اعتراض کرد و متعاقباً مسئولان کویتی، هرگونه ارتباط موضوع را با ایران تکذیب کردند.

بگفته این مقام آگاه، طرح مجدد این موضوع پس از گذشت یک سال، سوال برانگیز بوده و متضمن اهداف خاصی است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا