.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1445801
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 2:51 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 89/11/30 ساعت 5:13 ع نویسنده : ایمان احمدی

در تاریخ 20 بهمن مطلع شدیم فائزه هاشمی بطور ناشناس به شهرستان پاکدشت رفته و یک منبع مردمی گزارش داد بچه های بسیج که از دیدن فائزه هاشمی در پاکدشت کاملا متعجب شده بودند در پی مجادله کوتاهی او را به پایگاه بسیج هدایت کردند .

 گزارش ویژه محرمانه نیوز -لازم بذکر است در پی اغتشاشات و فتنه 88 افرادی که خود را منتسب به فرزندان هاشمی معرفی میکردند با مراجعه به منطقه ای خاص در شهرستان پاکدشت که ساکنین آن دارای ویژگی های منحصر بفردی میباشند اقدام به یارگیری و اعزام ایشان به محلات مختلف تهران می نمودند .

حال باتوجه به کلاس و فرهنگ و منش اعیانی این خانم و اینکه منز لگاه این خانم معمولا لندن و تورنتو و گاهی لواسان و کیش و دبی می باشد چطور شده است که در آستانه 25 بهمن ماه از آلوده ترین شهرستان استان تهران سر در آورده است؟

از موارد قابل توجه اینکه شهرستان پاکدشت بیشترین رای را با نام دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات خرداد 88 در صندوق ریخته بودند و وزیر نیروی دولت نهم به نمایندگی از رئیس جمهور برای قدردانی از مردم پاکدشت در همان ایام طی سفری به شهرستان مراتب تشکر و قدردانی رئیس جمهور را به مردم ابلاغ کرد.

چند سوال:

دلیل این حضور چه بوده است؟

آیا فرزندان آقای هاشمی یادشان افتاده در حاشیه تهران شهرهای متراکم و پرجمعیت و عموما فقیر نشن هم هست که میزان رای اینها در انتخابات آتی میباشد؟آیا مشکلات اخیر شورای شهر پاکدشت که باعث گردید 4 نفر از اعضاء شورا به دادگاه احضار و از سمت خود کنار گذاشته شوند میتواند دلیل این حضور نا بجا باشد؟

آیادر آستانه 25 بهمن باز نیاز به افراد بیشمار احساس شده که این خانم به این شهرستان محروم تشریف آورده است؟.

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا