.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 344
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1446114
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 5:51 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/11/17 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

گمانه زنی ها برای ریاست آیت الله مهدوی کنی بر مجلس خبرگان در حالی شدت گرفته که جریان مخالف ، برنامه ریزی های گسترده ای برای تخریب و انصراف آیت الله مهدوی کنی انجام داده است. 

به گزارش جهان، اطرافیان هاشمی رفسنجانی در تازه ترین برنامه های خود اقدام به تشکیل یک تیم سیاسی رسانه ای کرده اند که تمام هدف این گروه عدم موفقیت آیت الله مهدوی کنی در انتخابات آتی هیئت رییس مجلس خبرگان است. 

گروهی از مسئولان روزنامه ها، برخی اعضای مجلس خبرگان، خانواده هاشمی رفسنجانی و مسئولان ارشد دانشگاه آزاد جزء اعضای این تیم به شمار می روند. 

جریان سیاسی رسانه ای ویژه ای نیز در استانها فعالیت خود را آغاز کرده است. 

عمده ترین محورها برای تخریب و انصراف آیت الله مهدوی کنی در چند حوزه خلاصه شده است. 

این تیم طی روزهای آینده سعی زیادی خواهد داشت تا القا کندمقامات ارشد کشور با ریاست آیت الله مهدوی کنی بر مجلس خبرگان مخالف هستند. 

بیماری و کهولت سن آیت الله مهدوی کنی از دیگر محورها خواهد بود. 

در این میان ماموریت ویژه ای برای مهدی خزعلی در نظر گرفته شده است.وی مامور است تا مطالبی را علیه آیت الله مهدوی کنی و برخی اعضای خانواده وی در وبلاگش مطرح کند. 

این تیم فعالیت ویژه ای برای لابی با آیت الله مهدوی کنی جهت انصراف وی پیش بینی کرده است تا جایی که قرار است شدت فشارها بر مهدوی کنی به گونه ای باشد تا ایشان در معذوریت اخلاقی گرفتار شده و وارد عرصه انتخابات هیئت رییسه مجلس خبرگان نشوند. 

تاکید بر مقبولیت و مصلحت ریاست هاشمی بر مجلس خبرگان، و جذب افراد میانه که در بین گزینه هاشمی-مهدوی کنی تردید دارند؛ از دیگر راهبردهای این تیم مطرح شده است. 

ترس از حضور آیت الله مهدوی کنی و بسیج تمام امکانات و اشخاص برای تخریب و انصراف آیت الله مهدوی کنی در حالی صورت می گیرد که چندی پیش منابع خبری تاکید کردند"آیت الله علم الهدی در رایزنی هایی که با جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری داشته ، این موضوع را مطرح کرده که از آیت الله مهدوی کنی بصورت جمعی درخواست کنیم برای ریاست مجلس خبرگان کاندید شود.
 
گفته می شود در رایزنی های انجام شده بیش از ?? تن از اعضای خبرگان موافق کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی هستند."




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا