.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 312
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445607
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 4:45 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/10/27 ساعت 5:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

سفارت

به دنبال تجمع عده‌ای از افغانیها در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل و تعرض به آن سفارت و توهین به مقامات برجسته ایرانی خبرنگار ندای انقلاب به ابعاد جدیدی از پشت پرده این تجمع دست پیدا کرد.
بنابر این گزارش یک منبع آگاه در شهر کابل و از چهره های نزدیک به مجاهدین افغانی در گفت و گو با ندای انقلاب گفت: در تجمعات روزهای گذشته در مقابل سفارت ایران درکابل عوامل اطلاعاتی آمریکا نقش موثری ایفا کردند.
وی افزود: برای تجمعات در مقابل سفارت ایران در کابل ماموران امنیتی آمریکایی مستقر دراین شهر به لیدرهای افغانی روزانه مبلغ 2500 افغانی (تقریبا 50دلار) بعنوان دستمزد می دهند تا رفتارهای ناشایستی علیه ایران در مقابل سفارت این کشور انجام دهند.متاسفانه برخی عوامل افغانی هم به دلیل مشکلات مالی دست به هرکاری می زنند.
گفتنی است نقش این عوامل امنیتی آنجا مشخص تر می شود که این تجمعات که ظاهرا به دلیل متوقف شدن تانکرهای سوخت پشت مرزهای ایران است شکل دیگری به خود میگیرد و با بالا بردن تصاویری از فتنه گران ایرانی و برخی منافقین و اعضای محکوم شده پژاک مسیر تجمع مضحک افغانها به راه دیگری کشیده می شود.
وی افزود: این تظاهرات و هتک حرمت توسط گروه کمونیستی «حزب همبستگی افغانستان»به رهبری عبدالخالق نعمت، که شاخه پشتون‌گرای گروه‌های مائوئیستی به شمار می‌رود راه اندازی شده بود. تظاهرات هرات نیز به تحریک این گروه صورت گرفت.
لازم به ذکر است این منبع آگاه افغانی در پایان به خبرنگار ما گفت: اشغالگران از نفوذ جمهوری اسلامی ایران درافغانستان به شدت در هراسند و هر از گاهی با به پا کردن چنین شوهای تبلیغاتی در صدد مخدوش کردن چهره ایران در بین مردم افغانستان هستند که البته راه به جایی نخواهند برد.
 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا