.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 505
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449966
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 5:49 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 89/10/23 ساعت 8:31 ص نویسنده : ایمان احمدی

با شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، بیش از ?? هزار رسانه و ??? میلیون مقاله و دست نوشته در حوزه اسلام، ایران و شیعه هراسی فعالیت می‌کنند.

به گزارش مرکز خبر­حوزه،دکتر صادق رمضانی،مدیر شبکه ماهواره‌ای ثقلین در گردهمایی فارغ‌التحصیلان جامعة‌المصطفی‌العالمیه که در مجمع جهانی اهل بیت برگزار شد اظهار داشت: آنچه اتاق فکر دشمن را نگران کرده، توسعه اسلام و ترویج معارف اهل بیت (ع) بر اساس مبانی انقلاب اسلامی ایران است و برای جلوگیری از پیشرفت آن از تمام قوای خود استفاده می کند.وی افزود: در برابر هجمه های میلیونی دشمنان اهل بیت، تنها ??? شبکه فعال ماهواره ای شیعی وجود دارد که روی چند ماهواره برنامه پخش می کنند.مدیر شبکه ثقلین تصریح کرد: این شبکه ها که مخاطبین زیادی دارند، ?رویکرد حزبی و مرجعیتی و تبلیغاتی دارند یعنی، اکثر آنها در راستای اهداف احزاب و تشکیلات خود یا مرجعیت خاصی تبلیغ می کنند و در کنار این تبلیغات به مباحث شیعی و معارف اهل بیت (ع) می پردازند.وی با اشاره به برنامه های شبکه ثقلین اظهارداشت: شبکه ثقلین نوع چهارمی از شبکه های شیعی است که هیچ یک از رویکرد های مذکور را نداشته و تنها در راستای ترویج معارف اهل بیت (ع) گام برمی دارد و قصد دارد فقر علمی و فرهنگی را در میان پیروان اهل بیت (ع) جبران کند. دکتر رمضانی گفت: این شبکه از ?? ماه قبل راه اندازی و برروی دو ماهواره گالکسی ?? (ویژه کانادا و آمریکای شمالی ) و نایل ست(ویژه خاورمیانه غربی و شمال آفریقا) به صورت ?? ساعته برنامه پخش می کند.

وی با اشاره به محتوای برنامه های این شبکه ادامه داد: برنامه های این شبکه غالباً در قالب قرآن و حدیث، تاریخ و سیره، کلام و فلسفه، فقه و حقوق اسلامی ، خانواده و جوان و پاسخ به شبهات می‌باشد که ?? درصد برنامه های تولید، خارج از ایران است و در چندین کشور با حضور برجستگان علمی و حوزوی کشورهای مختلف برنامه زنده پخش می‌کند.مدیر شبکه ثقلین در پایان خاطرنشان کرد: از ویژگی های این شبکه این است که هیچ موسیقی ندارد و قابلیت پخش اینترنتی نیز دارد.در ادامه این گردهمایی حجت الاسلام حسینی مدیر خبرگزاری ابناء نیز اظهارداشت: این خبرگزاری به ?? زبان عربی، فارسی، انگلیسی، اردو، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، انواع زبان های ترکی، مالایو، چینی و بنگالی خبر رسانی می کند و توانسته اخبار جهان اسلام را به روز به علاقه‌مندان را ارائه کند.وی گفت: این خبرگزاری امروز مورد وثوق مراجع عظام است و برخی از آنها با مراجعه به این سایت و اطلاع از اخبار شیعیان در حوادث مختلف موضع گیری می کنند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا