.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 598
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1450059
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 7:57 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 89/10/23 ساعت 8:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

برخی تجهیزات کشف شده از مزدوران سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) که در اقدامی جنایتکارانه دکتر علیمحمدی دانشمند برجسته ایرانی را به شهادت رساندند در معرض دید رسانه‌ها قرار گرفت که از آن جمله می توان به لپ تاب موساد اشاره کرد.

برخی تجهیزات کشف شده از مزدوران سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) که در اقدامی جنایتکارانه دکتر علیمحمدی دانشمند برجسته ایرانی را به شهادت رساندند در معرض دید رسانه‌ها قرار گرفت که از آن جمله می توان به لپ تاب موساد اشاره کرد.به گزارش ایرنا، این تجهیزات در مجاورت محل برگزاری نشست خبری وزیر اطلاعات مورد بازدید نمایندگان رسانه های داخلی و دفاتر رسانه های خارجی در تهران قرار گرفت.

لپ تاب موساد که در جریان دستگیری مزدوران رژیم صهیونیستی به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) افتاده است حاوی سیستمی است که برای ارتباط امن با موساد طراحی شده است. ابزارهای فعالیت جاسوسی و اطلاعاتی نظیر دستگاه جاسوسی تهیه فیلم و عکس، فرستنده و گیرنده رادیویی، کیف حاوی مدارک عوامل ترور، وسایل جاسازی اسناد و مدارک در کیف از جمله تجهیزات کشف شده در جریان اقدامات اطلاعاتی ایران علیه صهیونیست‌ها بود که تصویر آنها در دریچه دوربین رسانه‌ها نقش بست.

در این نمایشگاه همچنین وسیله‌ای که عوامل موساد بمب را در آن جاسازی کرده بودند و همچنین چاشنی بمب کشف شده و چند قبضه سلاح کمری در معرض دید رسانه ها قرار گرفت.

دکتر مسعود علیمحمدی استاد برجسته فیزیک ایران بامداد 22 دی ماه سال گذشته و در سن 50 سالگی هنگام خارج شدن از منزل بر اثر انفجار یک بمب کنترل از راه دور ترور شد و به شهادت رسید.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در اطلاعیه ای ضمن اعلام دستگیری عوامل اصلی ترور این استاد فیزیک دانشگاه تهران تاکید کرد که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در این ترور نقش داشته است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا