.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 282
  • بازدید دیروز : 554
  • کل بازدید : 1448658
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/14    ساعت : 3:44 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 89/10/14 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

د

جریان اپوزیسیون خارج نشین که از تحرکات بدون ثمر سران فتنه عصبانی هستند و تلاش‌ها و هزینه‌های خود را برای براندازی نظام بی نتیجه دیدند، تصمیم به کنار گذاشتن سران فتنه از معادلات خود گرفته اند.
به گزارش «جوان آنلاین»، جریان اپوزیسیون خارج نشین که در طول فتنه سال گذشته حمایت‌های بیشماری نظیر مالی، رسانه ای، تبلیغی، رایزنی های سیاسی، هماهنگی ویکصدایی درخارج و آموزش و بسیج هواداران در داخل را به نفع سران فرقه سبز داشته، در یک چرخش آشکار تصمیم به کنار گذاشتن سران فتنه از معادلات براندازانه خود گرفته‌ و ادامه روند فعلی را اتلاف وقت و بی ثمر عنوان کرده اند.

 این اساس این جریان معتقداست، کودتا و براندازی نرم با مدیریت این آقایان (اصحاب فتنه) به ناز و اطوار خیابانی و دهن کجی و سکوت و کشف حجاب تبدیل شده است که هیچ خللی در نظام ایجاد نمی کند و دست آخر نیز حرکات آنها به نزاع لفظی با حکومت منجر شده بگونه ای که این افراد تعلق خاطر خود به دهه 60 انقلاب را دلیل برتری خود به نظام می دانند!.در حالی که ما بیشترین حرف ها را روی همین دهه 60 داریم.
گفتنی است جریان اپوزیسیون خارج نشین همچنین به صراحت گفته است که قرار نبود جنبش سبز نقش یک جنبش مذهبی را برای حکومت مذهبی بازی کند. ما به صراحت خواستار براندازی جمهوری اسلامی بوده ایم و به شرط براندازی از این آقایان(سران فتنه) حمایت کردیم. در این راه نیز اگر کسی ادعایی غیر از این دارد ما توافقنامه ها در این خصوص را افشا خواهیم کرد و از این بابت هم مشکلی نداریم .
این ادعای اپوزیسیون خارج نشین در حالی صورت می‌گیرد که اگرچه سران فتنه در طول ماههای آبان وآذر و بخشی از دی تحرکات کلامی و مواضع پر شتابی علیه نظام داشتند و حتی با منصرف شدن از حضور مجدد خاتمی در نظام، باز هم پای خاتمی را به میان کشیدند اما این اقدامات نیز نتوانست شرکای خارجی فرقه سبز را راضی کند. بنابراین اپوزیسیون خارج نشین از سران فتنه گلایه و گفته‌اند: "این چند نفر، کنج خانه هایشان نشسته اند و نامه می نویسند و رژیم را نصیحت می کنند و به اصلاح دعوت می کنند."
گفته می شود متحدین فتنه در خارج از کشور مدت‌ها است که بدنبال جایگزین وبازگرداندن اوضاع به قبل از سال 88 هستند و آشکارا اعلام می کنند که اصحاب فتنه توسط نظام مدیریت شده اند وفاقد کارایی لازم هستند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا