.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 103
  • بازدید دیروز : 316
  • کل بازدید : 1458177
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/25    ساعت : 8:22 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

مجموعه ضد انقلاب و فتنه گران در داخل و خارج از کشور، مجدداً موضوع تقویت موسوی و کروبی را در دستور کار قرار داده‌اند. جرس (‌ارگان شاخه لندن جریان فتنه‌گر مدعی اصلاحات) از ملاقاتی بین عبدالله‌نوری و محمد خاتمی خبر داده است که بنا به اعلام این سایت، حاصل آن تأکید این دو نفر بر اتحاد همه احزاب و گروه های اصلاح طلب و نیز حمایت قاطع از موسوی و کروبی به عنون « رهبران جنبش سبز» بوده است. این خبر پس از دوره ای از دعوا میان خاتمی از یک طرف و موسوی و کروبی از طرف دیگر بر سر رهبری و نیز برنامه کار جریان فتنه منتشر می شود .

حمایت از موسوی و کروبی در سایت های ضد انقلابی صهیونیستی هم تشدید شده است. سایت صهیونیستی بالاترین با دفاع از رفتار منافقانه موسوی در باره ضد انقلاب های منتقد وی نوشته است: «کاش بعضی کمی صبر داشتند و شرایط ایران و موسوی را درک می کردند... مخاطب موسوی، بالاترین و امثال نیک آهنگ کوثر نیست، که انتظار دارند موسوی به یک باره امام و وقایع دوران امام را به باد انتقاد بگیرد. مخاطب موسوی توده مردمی است که هنوز بسیاری از آنان طرفدار امام هستند. موسوی یک سیاستمدار است و به موقعش از امام هم فاصله می گیرد، همان گونه که تا الان از نظام فاصله گرفته است. در شرایط کنونی، موسوی اگر امام را رها کند، جریان مقابل به راحتی او را حذف خواهد کرد. زمانی که ارزش امام در نزد توده های مردم کاهش پیدا کرد، موسوی می تواند از امام فاصله بگیرد.»

همین سایت متعلق به منوشه امیر (بخش فارسی رادیو رژیم صهیونیستی) درج مطالبی از آقایان هاشمی‌رفسنجانی، رفیق‌دوست و محسن رضایی درباره کارشکنی های موسوی در جنگ تحمیلی را مورد حمله قرار داده و نوشته است بارها عنوان کرده ایم که هاشمی دیواری نیست که بشود به آن اعتماد کرد وبرآن تکیه نمود. نویسنده دیگر سایت صهیونیستی بالاترین در مطلب دیگری خطاب به کروبی نوشته است: "به میزانی که از راه و رسم معهود روحانیت فاصله گرفتی و برای سیاست ورزی از قواعد و گفتمان فرادینی پیروی کردی، علاقه و محبت من به تو بیشتر شد. ... انصاف بده که آیا من حق ندارم این طرز رفتار تو را مختص سیاستمداران دهری (‌بی دین) و سکولار بدانم و از این بابت همه جا جار بزنم که شیخ مهدی! ما خیلی مخلصیم؟" ‌ نویسنده در عین حال خواستار خروج از بی برنامگی و در جازدن شده و هشدار داده است :‌ "با این شیوه شاید تو را هم دستگیر کنند و بعد از مدتی یک ابطحی تحویل بدهند".




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا