.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 256
  • بازدید دیروز : 497
  • کل بازدید : 1449129
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 11:3 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 89/5/30 ساعت 8:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

در حالی که دور جدید برنامه های فتنه گران با تعاریف و سناریوی های جدید مدتی است که کلید خورده،اخبار مختلفی از پشت پرده این طراحی به گوش می خورد.

به گزارش«جوان آنلاین»،پس از آنکه میر حسین موسوی طی سخنانی گفته بود که باید با جنبش سبز زندگی کرد و عملا کلید فعالیتهای زیر پوستی را مطرح کرده بود،اخباری بدست امد که دور جدید فتنه با طراحی یک عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب صورت گرفته است.

گفته می شود محسن آرمین در جلساتی که با موسوی داشته ضمن آسیب شناسی جریان اصلاحات گفته بود که باید سران اصلاحات نقش الهام بخش را درجامعه و میان حامیان خود داشته باشند.سران فتنه و حامیان خیلی به هم نزدیک شده و فرایند فشار به سران و خطای اتخاذ مواضع، زیاد شده است.

تاکید بر کاهش ضریب خطای سران فتنه با ایجاد فاصله میان خود و حامیان در قالب تعریف رهبران میانی از جمله راهکارهای آرمین بوده است.

گفته می شود تاکید برعدم سرمایه گذاری بر احزاب به دلیل وضعیت شکننده آن ها ،توجه عمیق به اصناف،اقشار،گروه های علمی،تحقیقاتی و پژوهشی،جلسات و گعده های دینی – محفلی و... از دیگر نکاتی بوده که به موسوی پیشنهاد و هم اکنون در لایه های مورد نظر در حال پی گیری است




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا