.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 495
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448317
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 7:29 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/9/22 ساعت 8:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

به راستی که در این شرایط باید همچون زینب باشیم؛ صبور و بصیر. همگان را باید آگاه کرد از توطئه‌ای که گرگ‌ها و شغال‌های زمانه در پی طراحی آن هستند. باید بیدار بود؛ فتنه هنوز تمام نشده است. اینک رهروان فتنه قصد تحریف پیام عاشورا را دارند. خود را ادامه‌دهندگان راه حسین می‌خوانند و هر صفت ناروایی را با گستاخی تمام به انقلابیون و فرزندان معنوی خمینی کبیر نسبت می‌دهند. حال آنکه عده‌ای از حامیانشان که معلوم نیست پیرو کدام دین و مذهب هستند، در شبکه‌های مجازی هر توهینی را به حرکت عاشورای سال 61 روا می‌دارند و امروز هم قصد بریدن سر حسین(ع) را دارند. باید بیدار بود؛ نیزه امویان هنوز بلند است و شمرهای زمان در پی غارت اعتقادات مسلمین در فضای مجازی و واقعی می‌خزند. باید بیدار بود تا دیگر حادثه‌ای شبیه فجایع روز عاشورای سال گذشته تکرار نشود.
عجیب است رفتار عده‌ای که پس از انتخابات سال 88 حوادث ناگواری را در بستر یک فتنه عمیق آفریدند اما امروز هم قصد پذیرش اشتباهات را ندارند و بدتر آنکه خود را حق می‌دانند و جبهه مقابل را محکوم به هر اتهامی می‌کنند. اینها همان افرادی هستند که سال گذشته پس از خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه 29 خرداد باز هم به بیراهه رفتند و حوادث 30 خرداد را در امتداد 30 خرداد سال 60 و تحرکات آن روز منافقین خلق کردند. عجب که جریان‌شناسی خط نفاق تطابق زیادی را بین منافقین دیروز و امروز نشان می‌دهد و نقاط تاریکی را در هر برهه تاریخی به هم وصل می‌کند. یک نقطه از سیاهی روی منافقین و قاتلین امام حسین(ع) و یارانش و یک نقطه هم از روسیاهی منافقینی است که اکنون همچون یزید و شمر و ابن زیاد قصد دارند خود را پاک و مؤمن و حامیان ولایت را خارجی و بی‌دین معرفی کنند. به راستی چه زیبا فرمود رهبر انقلاب که «حسین‌بن علی(ع) می‌تواند دنیا را نجات بدهد به شرط آنکه چهره‌ او را تحریف و مغشوش نکنند.» تحریف چهره مظلوم عاشورا توسط ظالمان امروز به قدری آشکار است که بی‌درنگ انسان را به یاد ظالمان سال 61 می‌اندازد.
در کربلا زشت‏‌ترین جنایت و بزرگ‏‌ترین خیانت رخ داد و شدید‏‌ترین ستمی که یک ستمگر می‏تواند انجام دهد، روا رفت. ستمی که در کربلا روا رفت با هیچ ستمی قابل مقایسه نیست ولی جای این سؤال هست که چه کسی این مشکل را پدید آورد؟ چه کسی ستم کرد؟
در این حادثه یک نفر فرمان داد که یزید بود، یک نفر امیر بود، یعنی «ابن زیاد» یکی لشکر را فرماندهی کرد و به کربلا آورد که عمر‌بن‌سعد بود، گروهی این فرمان را اجرا کردند و تیراندازی کردند و سنگ انداختند و مستقیماً در کشتن امام حسین(ع) دخالت کردند که «شمر» و یاران او سپاه حاضر در کربلا بود. اکنون می‌توانید این چیدمان را با برخی از افراد زمان خود بنگرید...
فتنه سال گذشته که همچنان ادامه دارد را ببینید؛ این افراد اکنون در ماه محرم در کمال تعجب می‌خواهند خود و حرکاتشان را که دقیقاً در مقابله با ولایت به منصه ظهور رسید و هنوز هم ادامه دارد، تداوم راه حسین(ع) و زینب (س) قلمداد کنند و انقلابیون مقابل خود را...
بیانیه اخیر مجمع روحانیون مبارز از این حد هم گذشته و مع‌الاسف گستاخی را به حد اعلی رسانده است. با توجه به این تحرکات باید بیش از پیش به نصایح رهبر انقلاب توجه کرد و فرمایشات ایشان را در عمل به‌کار گیریم. ایشان در یک سخنرانی ضمن توضیحاتی در باب محرم و مجالس عزاداری می‌فرمایند: «مجالس ما مجالس حسینی یعنی مجالس ضدظلم، مجالس ضدسلطه، مجالس ضدشمرها و یزیدها و ابن زیادهای زمان موجود؛ این استمرار ماجرای امام حسین(ع) است.»
اکنون وقت آن است که مداحان و سخنرانان در هیئت‌های عزاداری، فتنه یزیدی را به فتنه 88 گره بزنند و با تطابق تاریخی، غبار را از چهره حقیقت بزدایند و پنجه نامردان را که خراش بر صورت واقعیات می‌کشند، بشکنند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا