.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 355
  • بازدید دیروز : 497
  • کل بازدید : 1449228
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 3:6 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 89/5/30 ساعت 8:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

جدیدترین اظهارات مهدی کروبی تکاپوی زود هنگام فتنه گران برای سوء استفاده از این مناسبت ارزشی آغاز شده است.

به گزارش«جوان آنلاین»،در حالی که بیش از 9 روز از ماه مبارک رمضان نگذشته تقسیم کارجراین فتنه برای دور جدید فتنه گری آنان ظهور از هم اکنون فعالیت های خود را جهت حضور اغتشاش گران در راهپیمایی روز قدس آغاز نموده اند .

در همین رابطه یک سایت وابسته به یکی از سران فتنه به نام مسیر سبز با درج خبر و کامنت هایی از هواداران جنبش سبز ! خواست که با حضور سبز و طوفانی خود در روز قدس برای همیشه طومار کودتاگران را بپیچند!.

از دیگر سو درحالی که این سایت ها از اغتشاش سخن به میان آوردند،مهدی کروبی یکی از سران فتنه از حضور خود در راهپیمایی روز قدس خبر داد و ازحامیان خود خواست مه مراقب باشند شعاری ندهند که موجب سوء استفاده حکومت شود.

این اقدام و تقسسیم کار درحالی صورت می پذیرد که فتنه گران و حامیان انها در روز قدس موج جدیدی از اهانت ها با مبانی دینی همچون روزه خواری را رقم زدند و با طرح شعاری همچون «نه غزه ،نه لبنان،جانم فدای ایران» عملا از بخش دیگری از اندیشه های امام خمینی(ره) عبور کردند.

درهمین حال فتنه گران در حالی بر حضور خود در راهپمایی روز قدس تاکید می کنند که هنوز هیچ واکنشی به شعارهای مطرح شده دراین روز و در تضاد با مبانی انقلاب و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی اتخاذ نکرده اند.

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا