.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 526
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448348
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 10:30 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:28 ع نویسنده : ایمان احمدی

دادستاندادستانی تهران با انتشار اطلاعیه ای از عموم دست اندرکاران مطبوعات ، نشریات ، سایتها و روزنامه ها خواست بموجب قانون از انتشار لایحه دفاعیه اخیر مدیرمسئول روزنامه ایران که روز یکشنبه در دادگاه مطبوعات ارایه شده بود ، خودداری نمایند.

به گزارش جهان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در این اطلاعیه آمده است: با توجه به انتشار لایحه‌ی دفاعیه‌ی آقای کاوه اشتهاردی، مدیر مسؤول روزنامه‌ی ایران، مربوط به محاکمه‌ی مورخ 14/9/1389 شعبه‌ی 76 دادگاه کیفری استان تهران و با عنایت به تبصره‌ی یک ماده‌ی 188 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری مصوب 1378 که مقرر می‌دارد: «... خبرنگاران رسانه‌ها می‌توانند با حضور در دادگاه از جریان رسیدگی گزارش مکتوب تهیه کرده و بدون ذکر نام یا مشخصاتی که معرف هوی فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی شاکی و مشتکی‌عنه باشد منتشر نمایند تخلف از حکم قسمت اخیر این تبصره در حکم افترا است» و نیز با توجه به بند 6 ماده‌ی 6 قانون مطبوعات (اصلاحی 30/1/1379)، انتشار مطالب فوق که متضمن توهین به افراد است، جرم محسوب می‌شود.

این اطلاعیه افزود: لذا مقتضی است مدیران خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و روزنامه‌ها از لایحه‌ی دفاعیه‌ی مذکور بهره‌برداری ننموده و چنان‌چه در حال استفاده از آن می‌باشند، نسبت به حذف مطلب مذکور اقدام نمایند. بدیهی است تخلف از این دستور پیگرد قانونی به دنبال دارد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا