.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 523
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448345
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 9:42 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

hkjoh

مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: احترام و پایبندی به قاعده رقابت سیاسی اساسی ترین اصول مردم سالاری و نفاق سیاسی سم مردم سالاری است.

به گزارش جهان: محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه شرایط افرادی که می توانند در انتخابات کاندیدا شوند را قانون مشخص می کند، گفت: جریان سیاسی و عناصری که فتنه سال 88 را به وجود آوردند و علایم آشکار این فتنه نیز روشن بود اثبات کردند علاوه بر اینکه به قانون پایبند نیستند به نهادهای قانونی و تصمیم و حکم این نهادها نیز پایبند نیستند.

وی افزود: این جریان نشان داد در صورتیکه با اقبال عمومی مواجه نشود به رأی مردم تمکین نمی کنند.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: در چنین فضایی بدیهی است که کسانی که برای قبول مسئولیت مشخص وارد عرصه رقابت انتخاباتی می شوند می بایست پیشاپیش تکلیف خود را با قانون و ساز و کار انتخابات و نظارت قانونی مشخص نمایند.

وی با تاکید به اینکه این افراد می بایست تکلیف خود را با اصول و مبانی نظام سیاسی که قصد دارند در آن چارچوب مسئولیت و ماموریتی را بپذیرند مشخص نمایند افزود: مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور برای داوطلبان حاضر در عرصه انتخابات در چارچوب قانونی در جهت انجام کار و وظیفه ای مشخص وکالت می دهند.

عباس زاده مشکینی تصریح کرد: نمی توان از مردم برای انجام کار مشخص وکالت گرفت و بعدا بر خلاف آن با ساختارهای مورد احترام مردم در افتاد و مصالح و منافع ملی را متزلزل ساخت بنابراین داوطلب حضور در عرصه انتخابات باید تکلیف خود را با اصول و مبانی نظام سیاسی مشخص کند.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ جای دنیا از کسی قابل پذیرش نیست که در چارچوب یک نظام سیاسی برای انجام وظیفه مشخص از مردم رای بخواهد اما بعد از آوردن رای در جهت تزلزل مبانی آن نظام قدم بردارد اظهار داشت: اینکه عده ای در چارچوب یک نظام و به پشتوانه مردم قدم به عرصه انتخاباتی گذارند و به دلیل آنکه رای نیاورده اند به قانون و نهادهای قانونی و خواست مردم پشت پا زنند یک نفاق آشکار است و از هیچ بازیگری، در هیچ نظامی پذیرفته نیست.

وی افزود: احترام و پایبندی به قاعده رقابت سیاسی اساسی ترین اصل مردم سالاری و نفاق سیاسی سهم مردم سالاری است.

عباس زاده با اشاره اینکه رفتار این جریان که داعیه اصلاح طلبی را داشتند در سال گذشته دشمنان قسم خورده نظام و ملت ایران را که مستمرا در حال عقب نشینی بودند و خودشان را آماده می کردند بر خلاف میل باطنیشان جایگاه ایران در نظام بین الملل را بپذیرند امیدوار و در مقابله با ملت ایران گستاخ تر ساخت، اذعان داشت: مردم ایران در انتظار انابه عناصر این جریان می باشند چراکه اصلاح طلبی صرفا یک شعار و لق لقه زبان نیست.

وی افزود: نمی توان از طرفی داعیه اصلاحات داشت و از طرف دیگر در جهت تخریب مبانی ارزشی نظام سیاسی و اصول قانون اساسی و تهدید منافع ملی و مصالح ملت با دشمنان تابلودار نظام همراه شد




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا