.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 97
  • کل بازدید : 1432119
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 3:42 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 91/5/23 ساعت 5:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

"ریاض الاسعد" در گفتگو با روزنامه الاهرام مصر اعلام کرد: ایران از نظام "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه حمایت می کند و اگر این حمایتها نبود، نظام اسد تاکنون توان مقاومت نداشت.

وی افزود: ایرانیان بازداشت شده هم اکنون در حال گذراندن مراحل بازجویی هستند و تصمیم درباره آنها گرفته نشده است. البته در صورت پایان بازجویی ها درباره آنها مذاکره می کنیم.

فرمانده ارتش آزاد سوریه با تکذیب اخبار منتشر شده درباره شکنجه ایرانیان ربوده شده اعلام کرد: ارتش آزاد به حقوق بشر و حقوق اسیران احترام می گذارد و هم اکنون با ایرانیان به بهترین وجه برخورد می شود؛ همان گونه که پیش از این درباره بازداشت شدگان لبنانی نشان داده بودیم.




      
ارسال شده در دوشنبه 91/5/23 ساعت 11:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      

انتشار نسخه های رنگی و معطر قرآن کریم در عربستان خشم علمای وهابی سعودی را برانگیخت، به صورتی که برخی از آنها سوزاندن این نسخه ها را خواستار شده، و برخی دیگر نیز در فتواهای خود این نسخه ها را تحریم کردند. از سوی دیگر، "محمد امین بن خطری" مدیرکل وزارت امور اسلامی و اوقاف و دعوت و ارشاد مدینه در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: مقادیر بسیاری از این نسخه ها به دست آمده، که از طریق مؤسسه چاپ قرآن ملک فهد نابود می شوند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/5/23 ساعت 10:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

کروکودیل ها سلطان بی رقیب آب های کم عمق هستند. در ایران گاندو یا تمساح پوزه‌کوتاه (نام علمی: Crocodylus palustris) وجود دارد، که نوعی کروکودیل بومی شبه قاره هند و مناطق اطراف است که در کشورهای هند،پاکستان، سریلانکا و برمه هم زندگی می کند. عکس مربوط به دستکم گرفتن یک کروکودیل است که البته انگار به غرور این موجود که چندان شوخ طبع هم به نظر نمی رسد برخورده است!

animal-attack10

 animal-attack11




      

اسرائیلیک نشریه آمریکایی در واکنش به رویکرد جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی علیه ایران به توضیح هفت دلیلی پرداخته است که با استناد به آنها اسرائیل نباید به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/5/23 ساعت 10:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

دختربچه




      

در آستانه برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران و تکاپوی عوامل فتنه و ضد انقلاب برای خودی نشان دادن در مقطع برگزاری اجلاس، یکی از عناصر مرموز و پشت صحنة فتنه که برای برقراری ارتباط با ضد انقلاب به خارج از کشور سفر کرده بود ، هنگام بازگشت در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت شد.
 
یک منبع مطلع با اعلام خبر بالا به خبرنگار ما گفت: آقای "ط. م" که به منظور تدارک برنامه‌های ضد انقلاب و فتنه گران به ترکیه رفته بود، مورد شناسایی نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار گرفته و بامداد دیروز به محض ورود به کشور، در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت و همراه با وسایل و مدارکی که از ترکیه با خود آورده بود، به مقامات قضایی تحویل شده است.




      
ارسال شده در دوشنبه 91/5/23 ساعت 10:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

طبیعت




      
ارسال شده در دوشنبه 91/5/23 ساعت 9:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در دوشنبه 91/5/23 ساعت 8:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

آرمیتا




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا