.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 33
  • بازدید دیروز : 9641
  • کل بازدید : 1443275
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 3:9 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/5/24 ساعت 7:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از بسیجیان پایگاه امام علی النقی (ع) ناحیه مقاومت بسیج حمزه سید الشهدا به نام محمد سیاح، در تاریخ 21 مردادماه جهت خرید نان برای افطار در محله مهرآباد جنوبی از منزل خارج شده و در نزدیکی نانوایی متوجه می‌شود فردی به نام فرشاد که بارها به خاطر اعمال غیراخلاقی‌اش از سوی بسیجیان مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته بود، همراه قمه و با عربده کشی‌های پی در پی مزاحم نوامیس و نیز باعث هراس مردم شده است.

بنا بر این گزارش، این بسیجی از باب امر به معروف و نهی از منکر با وی شروع به صحبت می‌کند که با ناسزاهای پی در پی این فرد مواجه می‌شود، این بسیجی وقتی می‌بیند صحبت کردن با او فایده‌ای ندارد به راه خود ادامه می‌دهد که ناگهان هدف اصابت چاقو از ناحیه پهلوی سمت چپ قرار می‌‌گیرد، این چاقو نزدیک قلب وی اصابت می‌کند.

پس از اصابت چاقو، از طرف مردم تماس‌های پی در پی با پلیس و اورژانس حاصل می‌شود که اورژانس پس از 25 دقیقه به محل اعزام می‌شود ولی متاسفانه پلیس هرگز به آنجا نیامد.

پس از انتقال وی به یکی از بیمارستان‌های دولتی از وی مبلغ 800 هزار تومان درخواست می‌شود تا او را مورد عمل جراحی قرار دهند حتی قبل از واریز پول کسی به سراغش نیامده و از زدن آمپول کزاز به وی نیز خودداری کردند.

لازم به ذکر است پس از گذشت چند روز از این واقعه، متاسفانه فرد ضارب هنوز آزاد است.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/5/24 ساعت 7:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

اهالی کوچه مقدم فر در خیابان دیالمه ساعت 3 بامداد امروز در پی عربده کشی تعدادی از اراذل و اوباش سراسیمه از خانه های خود خارج شده و متوجه تخریب خودروها از سوی تعدادی فرد ناشناس شدند.

یکی ازاهالی در این باره به خبرنگار مهر گفت: چهار مرد نقاب دار ابتدا اقدام به عربده کشی و حریف طلبی کرده و سپس با قداره، قمه و شمشیر 12 خودروی پارک شده را تخریب کردند. وقتی برای دستگیری این افراد وارد عمل شدیم آنها به وسیله دو موتورسیکلت فرار کردند.

این شاهد عینی ادامه داد: پس از تخریب خودروها ماموران کلانتری بهارستان وارد عمل شده و یک زن مسئله دار را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند. همچنین پسر جوانی که در پشت بام خانه این زن مخفی شده بود شناسایی و دستگیر شد. این فرد مدعی بود حادثه امروز توسط اسی شلنگ از اراذل و اوباش نامدار محله خزانه رخ داده است.












      
ارسال شده در دوشنبه 90/5/24 ساعت 11:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

اسرائیل

شبکه انگلیسی زبان راشاتودی دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان طی مصاحبه ای با این شبکه در خصوص حمله احتمالی اسرائیل به ایران گفت: «پاسخ ایران به حمله اسراییل پشیمان کننده خواهد بود.»
این شبکه به نقل از وی ادامه داد: «آنها [اسراییل] آرزوی انجام چنین عملی را در ذهن خود دارند اما در مقابل به قدرت ایران نیز واقف هستند و می دانند که پاسخ ملت ایران به آنها پشیمان کننده خواهد بود.»
راشاتودی افزود: «محمود احمدی نژاد همچنین در این مصاحبه بار دیگر تاکید کرد که ایران به دو لیل قصد دستیابی به سلاح هسته ای را ندارد و گفت: "هرگز ما به دنبال ساخت سلاح اتمی نیستیم، اول اینکه سلاح هسته‌ای را ضد انسانی می‌دانیم و به لحاظ اعتقادی با آن مخالفت هستیم، چرا که دین، ما را نسبت به داشتن آن ممنوع کرده و ملت ایران هم ملتی مذهبی است و دوم آنکه ما معتقدیم امروز کسانی که سلاح‌ هسته‌ای در اختیار دارند اولاً سرمایه و منابع کشور خود را هدر داده اند و ثانیاً برای خودشان نیز خطر ایجاد کرده اند." »



      
ارسال شده در دوشنبه 90/5/24 ساعت 11:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

شریعتمدار ی در سرمقاله امروز کیهان نوشت :
در این ویژه نامه 260 صفحه ای آموزه های اسلامی حجاب و عفاف به گونه ای موهن و شرم آور، و صد البته، ناشیانه، مورد هجوم قرار گرفته بود. درباره محتوای موهن و دم دستی این ویژه نامه، اگرچه گفتنی های بسیاری هست ولی این وجیزه، ضمن ارج نهادن بر غیرت دینی مردم و تقدیر از برانگیختگی آنان علیه دست اندرکاران تهیه و انتشار ویژه نامه یاد شده، در پی اشاره به نکته دیگری است. بخوانید؛

ادامه مطلب...


      

نماینده مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از کنار گذاشتن برخی اصطلاحات اصیل فرهنگی، فرهنگ موجود در جامعه را در برخود با فرهنگ‌های الحادی آسیب پذیر دانست.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/5/21 ساعت 11:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

هرچند نمی توان فرهنگ غربی را به طور کل رد کرد اما مطمئنا در خصوص اخلاق جنسی ، به گواه آمار و ارقام رسمی این کشورها در سراشیبی سقوط قرار دارند.
آمریکایی زده گانی که فرهنگ آمریکایی را آرزوی خود می دانند ، بد نیست به آمار و ارقام زیر توجه نمایند:

* گزارش‌های ثبت شده پلیس آمریکا در سال 2006 نشان دهنده دویست‌و سی‌و دوهزار و نهصدوشصت مورد تجاوز به زنان بوده است.

* در سال 2006 تقریباً هر چهار روز یک بچه در آمریکا به دلیل آزار و اذیت جنسی کشته شده است.

* دپارتمان سلامت و خدمات انسانی آمریکا 135 هزار مورد گزارش تجاوز به کودکان را در سال 2006 ثبت کرده.

* مردم آمریکا در سال 2007 شاهد تولد یک‌میلیون‌ وهفت‌صدوچهارده‌هزار و ششصدوچهل‌سه کوک نامشروع بودند.

* سال 2007 از هر 10 کودک متولد شده 4 کودک نامشروع یا بدون پدر بود و این مقدار 26? بیشتر از سال 2002 بود.

* در آمریکا 86? از بارداری های دختران نوجوان (کمتر از بیست سال) 60? از بارداری‌های دختران جوان (20 تا 24 سال) و 33? از زنان (25 تا 29 سال) بدون ازدواج رخ می‌دهد.

* از هر پنج دختر دبیرستانی (14 تا 17 سال) آمریکایی یک نفر به سوال «آیا تاکنون مجبور به ارتباط جنسی شده اید؟» جواب مثبت می‌دهد.

* در آمارهای سال 2009بین کشور های جهان بیشترین تعداد تجاوز را به ترتیب آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه و سوئد داشته اند.

* از هر پنج دختر مجرد 15 تا 44 ساله آمریکایی تنها یک نفر باکره است.

* در آمریکا 41? مادران تنها، اصلاً ازدواج نکرده اند و 70? خودکشی‌های زود هنگام از میان بچه های مادران تنهاست.

* در آمریکا از سال 1940 تا سال 1994 میزان بچه‌های متولد شده در دوران تجرد (حرام‌زاده) نسبت به کل نوزادان از 11? به 30? رسیده است

* از میان هر سه زایمان زنان آمریکایی 20 تا 30 سال یک نوزاد نامشروع متولد می‌شود.

* در سال 1995 از میان زنان کمتر از 30 سال آمریکایی که ازدواج نکرده بودند 40? حداقل یک بارداری نامشروع داشت.

از این دست اطلاعات بسیار است. برای موارد بیشتر و دسترسی به منابع اصلی به پیوندهای زیر بروید ...




      

سردار نقدی با اشاره فقر و محرومیت شدید در میان مردم انگلستان گفت: سازمان بسیج آماده است در صورت تصویب مجمع عمومی سازمان ملل به موازات اقدام اخیر در جمع آوری کمک های مردمی برای قحطی زدگان سومالی، در صورت نیاز برای فقرای لندن هم کمک های غذایی جمع آوری کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/5/19 ساعت 6:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت‌ آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با انتقاد از برخی غفلت‌های کارگزاران نظام در برابر دشمن، برخی رفاه‌طلبی‌ها و رفتار قبیله‌ای کارگزاران در عرصه سیاست افزودند: در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ضعف ها، غفلت ها و کوتاهی هایی وجود داشته که در بیشتر موارد ناشی از عمل نکردن به وظیفه بوده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/5/19 ساعت 6:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقاپایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان، به صورت روزانه گفتار و توصیه‌هایی اخلاقی از رهبر معظم انقلاب را منتشر می‌کند. این رهنمودها تحت عنوان "سی روز، سی گفتار " و در سحرگاه ایام ماه مبارک بر روی خروجی سایت قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/5/19 ساعت 5:58 ع نویسنده : ایمان احمدی

در حالی که سازمان مجاهدین خلق بارها همراهی خود را در آشوب های جریان فتنه تایید و از نقش آفرینی نیروهای این سازمان در تقویت و هدایت فتنه گران خبر داده است، جمعی از اصلاح طلبان پناهنده شده به آمریکا و چند مقام کاخ سفید در نامه ای تلاش کردند که مسیر جریان فتنه را متفاوت از مجاهدین خلق نشان دهند

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا